Aflevering 8: Finale!

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1715525487836.jpeg


Ja beste mensen, we zijn er. Wie is het?

Bernard... NIET! :p
 
Ik blijf erbij dat Michael naar mijn idee te veel onlogische dingen heeft gedaan, die ik persoonlijk niet zou doen als mol zijnde. Daar tegenover heeft hij natuurlijk wel heel veel open en bloot liggen mollen mocht hij het effectief zijn, maar die paar dingen kan ik eigenlijk niet negeren.

Als ik een naam moet geven dan is het Senne, naast Stéphanie de enige die ik tijdens de voorgaande afleveringen nooit volledig heb uitgesloten, dus voor mij de meest logische keuze om hier te maken.
 
Ik zat sinds het begin op Michael. Maar sinds de Hercules-proef (waar ze die houten balken moesten verhinderen van te laten vallen) denk ik dat het evengoed Senne zou zijn. Momenteel zit ik op 50/50 tussen Michael en Senne voor mol, en 50/50 tussen Senne en Bernard als winner.

Maar ik moet kiezen en dus blijf ik bij mijn eerste keuze: Michael is de mol. En Senne wint (omdat hij meer bij Michael gezeten heeft dan Bernard denk ik).

Uiteraard niet erg als ik me vergist, want 1 ding is sowieso duidelijk voor mij: dit was een heel goed seizoen. De verdubbelaars mochten dan niks opgeleverd hebben, het mag van mij zeker elk seizoen terugkomen.
 
Sinds de eerste aflevering had ik het gevoel dat Michaël de mol zou zijn. Nu, een half uurtje, voor de finale begin ik toch te twijfelen. Het is nu bij mij ook 50/50 tussen Michaël en Senne.
 
Ja met die audio van de echte mol was het wel duidelijk dat het Senne was, de andere 2 stemmen klonken te vaag
 
Toeme, enkel correct geweest over de winnaar. :p Nooit zo hard getwijfeld tussen 2 mensen op het einde. Kijk uit naar volgende week!
 
Nog voor de eerste aflevering Senne gekozen op basis van de groepsfoto. Volgend jaar maar zelf eens meedoen zeker? :unsure:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Woehoe, ook juist gegokt. Senne hield zich in het begin vooral op de achtergrond, waardoor hij meer verdacht werd
 
Terug
Bovenaan