Wat zou jij doen als je de lotto wint?

Ik doe mee met de trekking van komende vrijdag. Het is een droom om maandag gewoon niet meer op te komen dagen op het werk en totale radiostilte in te lassen moesten ze komen horen waardak zit :D edit : de balleuh!
Bij mij zouden ze direct kunnen raden waar ik zou zitten

In een luxesuite in Trinidad & Tobago met 3 grieten in string, 100 gram coke, 30 bottles Dom Pérignon, al beffend met kaviaar als topping :coolbrows:

kben te voorspelbaar geworden I guess :unsure:
 
Alé vooruit, gokje gewaagd en verloren...

Heb een bundeltje van 10 Lotjes fortune gekocht, sealed. Belangrijk om te vermelden, want als je een sealed pakje koopt heb je een gegarandeerde minimum winst, in dit geval dus de helft gegarandeerd. Begon goed met lotje 1, 100 euro, meteen de minimumwinst gehit, daarna lotje 6, 20 euro.

That is all. Wel eens interessant om te kijken wat er zoal in zo'n pakje zit om af te scheuren... In dit geval dus buiten 1 lotje gene vetten :(
 
Alé vooruit, gokje gewaagd en verloren...

Heb een bundeltje van 10 Lotjes fortune gekocht, sealed. Belangrijk om te vermelden, want als je een sealed pakje koopt heb je een gegarandeerde minimum winst, in dit geval dus de helft gegarandeerd. Begon goed met lotje 1, 100 euro, meteen de minimumwinst gehit, daarna lotje 6, 20 euro.

That is all. Wel eens interessant om te kijken wat er zoal in zo'n pakje zit om af te scheuren... In dit geval dus buiten 1 lotje gene vetten :(
En hoeveel kost zo'n bundel lotjes? Ik vind het idee minimumwinst ook een beetje raar. Als 100 euro de minimumwinst is kunt ge toch evengoed den boel lotjes voor 100 euro minder verkopen zonder minimumwinst?
 
Ja dat snap ik idd ook wel. Kansspellen proberen ook altijd een illusie van "bijna gewonnen" te creëren zodat hun spelers er opnieuw geld gaan insteken. Ik vroeg mij daarom zelfs een beetje af of ik het wel zou posten maar was toch te nieuwsgierig naar de prijs. Als 100 euro de zogezegde "minimumwinst" is dan vraag ik mij toch af hoeveel geld ge wel niet kwijt zijt aan zo'n bundel lotjes.

Voor 100 euro kan ik al veel leuks doen en aangezien ze u zoveel terug geven, moet dat bundelke toch nog een stuk duurder zijn?
 
En hoeveel kost zo'n bundel lotjes? Ik vind het idee minimumwinst ook een beetje raar. Als 100 euro de minimumwinst is kunt ge toch evengoed den boel lotjes voor 100 euro minder verkopen zonder minimumwinst?
Staat op de site van de nationale loterij:
 
Terug
Bovenaan