Hint Verborgen Tips

Ja, maar dat zijn van die tips waarvan je er ook een tiental valse/toevallige kan vinden die naar andere kandidaten zouden kunnen verwijzen.
(zonder dat die er met opzet ingestoken zijn dus)
Dit lijkt echt zo een tip die iemand van de productie “toevallig” zag in deze zin en ze maar als tip in de laatste aflevering gestopt hebben.
 
Bwa ik weet niet, ik vond die zin best wel stuntelig. "X is de mol" zou natuurlijker klinken. Dus ik denk wel dat ze bewust op zoek zijn gegaan naar een formulering waar ze een (al dan niet valse) tip in konden steken.
 
Die tip in de doos was zelfs al gevonden enkele weken geleden op een van de FB groepen dus zeker “doenbaar”.

Ook 1998 als beginjaar van de mol bij het molboekje van Senne had ik al op FB zien voorbij komen.

De andere tips leken inderdaad te ver gezocht, al is de gebarentaal tip wel leuk voor degene die gebarentaal kunnen dan… :)
 
Die tip in de doos was zelfs al gevonden enkele weken geleden op een van de FB groepen dus zeker “doenbaar”.

Ook 1998 als beginjaar van de mol bij het molboekje van Senne had ik al op FB zien voorbij komen.

De andere tips leken inderdaad te ver gezocht, al is de gebarentaal tip wel leuk voor degene die gebarentaal kunnen dan… :)
Tuurlijk zal iemand die tip wel eens vinden, net zoals er 1000 tips gevonden zijn die geen tip waren.

Dat is het met deze “tips”. Ze zijn zo willekeurig dat je geen benul hebt of het een tip is of een toevallig iets.

Het allerbeste voorbeeld. Michael zei dit jaar tijdens zijn 24u alleen “Hallo allemaal Mikey Mo hier”.

Mikey Mo is een Amerikaanse vlogger uit Seminole, Florida.

Seminole ‘kon’ een anagram zijn voor “Is een mol”.

Blijkbaar puur toeval.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk zal iemand die tip wel eens vinden, net zoals er 1000 tips gevonden zijn die geen tip waren.

Dat is het met deze “tips”. Ze zijn zo willekeurig dat je geen benul hebt of het een tip is of een toevallig iets.

Het allerbeste voorbeeld. Michael zei dit jaar tijdens zijn 24u alleen “Hallo allemaal Mikey Mo hier”.

Mikey Mo is een Amerikaanse vlogger uit Seminole, Florida.

Seminole ‘kon’ een anagram zijn voor “Is een mol”.

Blijkbaar puur toeval.
Voila... Beetje stom dat ze die tijdens de extra aflevering laten zien (alsof je op die manier de mol had kunnen raden, terwijl soortgelijke hints er ook inzitten voor de andere kandidaten). Als Charlotte de mol had geweest, hadden ze tijdens de extra aflevering sowieso gewezen op dat fragment uit aflevering 1 wanneer ze haar achternaam bekendmaakte. "Ze heeft het letterlijk gezegd: Ik ben De Mol"
 
Ja awel, iemand had dat hier geschreven, en ik vond de kans dat dat een verborgen tip was zo hoog dat ik plots begon te twijfelen over Bernard als potentiële mol.
Dat was ikzelf geloof ik :oi22:

Maar idd, dat was inderdaad een potentieel goede tip.

Wat mij doet denken dat ze gewoon op den duur bij alle kandidaten er wel wat insteken... Dat kan bijna niet anders meer.
 
Tuurlijk zal iemand die tip wel eens vinden, net zoals er 1000 tips gevonden zijn die geen tip waren.

Dat is het met deze “tips”. Ze zijn zo willekeurig dat je geen benul hebt of het een tip is of een toevallig iets.

Het allerbeste voorbeeld. Michael zei dit jaar tijdens zijn 24u alleen “Hallo allemaal Mikey Mo hier”.

Mikey Mo is een Amerikaanse vlogger uit Seminole, Florida.

Seminole ‘kon’ een anagram zijn voor “Is een mol”.

Blijkbaar puur toeval.
Tja, als het er te dik opligt is het ook nog maar weinig aan natuurlijk. Bedoeling is toch net dat zoveel mogelijk mensen blijven twijfelen dus het moet m.i. nu eenmaal inherent een grijze zone zijn...

Ik vond de "nar" afbeelding van Lennert (in tegenstelling tot de andere kandidaten) enkele jaren terug bijvoorbeeld eigenlijk te duidelijk als tip.

Ik vind de tip van 1998 met molboekje van Senne trouwens helemaal niet zeo willekeurig. Leek me net heel aannemelijk dat daar een tip moest inzitten en het beginjaar van de mol was een van de aannemelijke opties. Zelfs Michaël zocht naar een tip ter plekke.

Maar sommige tips zijn zeker te ver gezocht ja. Beste voorbeeld dit jaar toch de kleur van de tonnen... Tja, dan kan je werkelijk alle kleuren en vormen gaan combineren tot tips. Onmogelijk.
 
Wel gaan tips a la 'elke 5e zin van de aflevering, het eerste woord nemen, en dan en zin vormen' dit seizoen? Of iets wat elke aflevering terugkwam?
 
Terug
Bovenaan