Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Tomb Raider I-III Remastered

 
Dus dit game heeft manuele saves (gekregen)? Hola. Dat was zowat de enige reden waarom ik het niet zou aangeschaft hebben: die checkpoints/savegame crystals. Top!
 
Ooof ik heb deze net eens geprobeerd op mijn SD en ik vind dat echt niet speelbaar.
Het spelt runt super smooth en ziet er enorm goed uit, maar de controls om te lopen zijn gewoon echt dank as fuck.

De d-pad is echt de way to go met tank controls maar die werken totaal niet, je kan echt enkel in de 4 richtingen lopen, als je tijdens het lopen naar links of rechts wil draaien dan stopt ze met haar loop animatie om te draaien en de analogue sticks zijn super gevoelig en kan je neit deftig mee draaien zonder dat je 50/50 kans hebt dat ze naar voor of achteren springt.

Vraag me af of dit op te lossen valt, want dit ligt volgens mij aan de SD en niet aan de game want daar had ik dat totaal niet ( Xbox controller op PC )
 
Collector's is enkel limited run en dus ook import van VS. De gewone en deluxe versies kan je vinden op amazon.

Zelf ga ik denk ik de PS5 deluxe kopen.
 
Collector's is enkel limited run en dus ook import van VS.
Bedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon. Het heeft niet veel zin om import te betalen voor zowel de PS4 en XBOX ONE-versie.
Verklaart ook de hoge verzendkosten op de Tomb Raider Store (Ook niet verder bij stilgestaan. Baldurs Gate 3 was ook al €20 verzending, dus dacht dat ze hier ook gewoon hard door hadden geteld).

Wel serieus blij dat deze fysiek uitkomt. Hopelijk verkopen deze goed en komen de vervolgen er ook nog aan! (Ja, zelfs AoD, maar dan liefst wel zonder de bugs)
 
Bedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon. Het heeft niet veel zin om import te betalen voor zowel de PS4 en XBOX ONE-versie.
Verklaart ook de hoge verzendkosten op de Tomb Raider Store (Ook niet verder bij stilgestaan. Baldurs Gate 3 was ook al €20 verzending, dus dacht dat ze hier ook gewoon hard door hadden geteld).

Wel serieus blij dat deze fysiek uitkomt. Hopelijk verkopen deze goed en komen de vervolgen er ook nog aan! (Ja, zelfs AoD, maar dan liefst wel zonder de bugs)
Ja één van de redenen dat ik nog eens een tweede maal gekocht heb is puur in de hoop dat nog mensen dit doen en ze 4 en 5 ook remasteren in een tweede bundel. AoD mag, maar moet niet speciaal xD

En ja de CE is enkel Limited Run, ik had hun advertenties al gezien alvorens ik wist dat ze verkocht werden op de site van TR zelf. De base en deluxe versie zijn retail versies. Wel vet dat je hem koopt, ik heb er momenteel gelijk de ballen niet voor om het te doen, maar wat me vooral tegen houd is het feit dat ik een jaar of 2 terug besloten heb geen import games meer te kopen. Moest deze nu effectief een PAL release hebben gekregen dan zou ik denk ik wel besteld hebben. I know is eigenlijk een domme reden het niet te doen, maar ja kijk ik ben ook niet de grootste fan van Limited Run, dus het ligt gevoelig :p
 
Bedankt om mijn aandacht daar op te brengen. Had hem op de Tomb Raider Store in euro's gekocht, denkende dat het Europees gewoon exclusief was voor daar. Mijn pre-orders aangepast naar collectors edition rechtstreeks bij LRG en PS4 bij amazon.
Bij mij is het bij LRG duurder dan in de store. LRG is 245 euro met tax en verzending terwijl in de store het 222 euro is, maar zie wel niks van taks staan daar.

Edit: NVM 277 euro met taks in de store zo te zien.
 
Ik leg me een budget op voor media en entertainment, maar heb het "geluk" (of eerder de pech) dat er dit jaar nog niet veel van gebruikt is (of gebruikt gaat worden als het zo door gaat). Had daarmee al budget gespaard voor een eventuele PS5 pro, die ik voorlopig laat schieten denk ik (eigenlijk niet nodig voor wat ik speel).

LRG trouwens ook niet de grootste fan van. Tomb Raider en fysieke releases dan weer wel. Dan maak je natuurlijk een keuze (eerste bestelling bij hen hierdoor). Imports zijn hier gewoonlijk van Amazon (US of JP) of Play-Asia, daar stap ik nog niet vanaf.

Trouwens, het is geen stomme reden, eerder een afweging van wat je zelf belangrijk vindt, en dat is altijd een goede reden bij iets als games.
Mijn "stomme" reden is hier op het forum al gekend denk ik (digitale en niet-compleet op disc).
 
Ha ik werk ook meestal met budgetten, vaak gewoon per maand. Ik heb de vaste kosten, wat ik min wil sparen elke maand en dan de rest is voor wat die maand het meest interessant is. De laatste tijd vaak manga gekocht met zo 1 game ofzo, maar volgende maand komt dan die ER DLC collectors binnen en moet ik men fitness abo verlengen dus zal het wat minder van dat zijn :p
 
Terug
Bovenaan