Volledige Desktops Mini ITX: I7 9700k, Asus Z390, 980GTX

Einddatum + uur van de verkoop
10/05/2024 22:00

[HBV]-=Tornado=-

New member
Crowdfunder FE
iTrader: 100% (43/43)
Algemene informatie/specificaties
NZXT H210i white, inclusief NZXT USB hub. Uiterlijk in prima staat. Bij het openen van de voorkant zijn helaas twee van de bevestiging brackets afgebroken. Het paneel zit nog steeds goed vast en je ziet er niets van maar ik vertel het er graag bij kwestie van eerlijk te zijn.
Asus Z390-I Gaming: https://rog.asus.com/motherboards/rog-strix/rog-strix-z390-i-gaming-model/
Intel i7 9700k (Altijd stock gedraaid)
Gskill Trident Z Royal 16GB (2X8GB): https://www.gskill.com/product/165/299/1552463366/F4-3200C16D-16GTRS (ik vind het nog steeds één van de mooiste latjes op de markt. Het is de zilveren variant.)
Nvidia 980 GTX Founders edition
Samsung 970 EVO 1TB m2 SSD
NZXT Kraken X62 cpu koeler
Corsair AX760 voeding (enkele jaren terug zelf over gekocht van een forum member maar werkt uiteraard nog perfect)
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Gijzegem
Beste,
Wegens een upgrade verkoop ik bovenstaande setup.

Gamen op 1080p is nog steeds goed mogelijk met deze setup. Ik speelde zelf op 1440 en daar zag ik de meest recente titels wel de leeftijd van de GPU.
Ik heb nog de dozen van het moederbord, de ram, de voeding, de waterkoeling, de cpu en vermoedelijk ook van de SSD maar daar moet ik even achter zoeken.
Ik probeer ook nog wat foto's te voorzien.

Meeneemprijs: € 525, bieden vanaf € 400.
Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien de meeneemprijs niet gehaald wordt.

Regio Aalst (Oost-Vlaanderen)
 
Doe maar.. liefst alles in één keer weg puur voor het gemak maar als er voldoende interesse is in de onderdelen dan kan dit ook. Systeem werkt perfect.. staat opgesteld dus kan getest worden. Gebruik het momenteel als homelab of eens te gamen met de kinderen.
 
Op 2dehands heeft er momenteel iemand interesse voor het volledige systeem. Die mens woont ver dus de kans dat het niet doorgaat is wel bestaande. Doe gerust een bod op onderdelen en dan zien we wel.
 
Terug
Bovenaan