Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik ga daar alleen voor mijn portefeuille te laten pikken en om naar la boqeria te trekken.
En om goedkope nagemaakte merksigaretten te kopen van zigeuners en dan hier door te verkopen en dan de winst gaan opzuipen op Pukkelpop
Ter mijner verdediging ik was nog jong(er) toen
 
1000012364.jpg


15 minuten and counting...

Sinds een paar dagen is de GoPlay app (geïnstalleerd op Chromecast) onbruikbaar. Reclame weigert gewoon af te spelen

Het begon met 3 minuten stilstaand beeld tot de reclame startte, en dit per reclamefilmpje.
En eens de film/serie speelde ging alles perfect.

Maar sinds een 3-tal dagen blijft hij hangen op het eerste reclamefilmpje.



Een tijd terug exact hetzelfde probleem gehad met VRTMax (app geïnstalleerd op TV). Na een tijd ging het terug naar 3 minuten stilstaand beeld per reclamefilmpje. Heel leuk om 'aar een serie te kijken met afleveringen van 20 minuten. Het laden van de reclamefilmpjes duurt langer dan de serie zelf.


Ik haat reclame met een passie, maar dit maakt me moordlustig...


(En ik heb hier veel te vaak het woorde reclamefilmpje gebruikt)
 
Bekijk bijlage 29486

15 minuten and counting...

Sinds een paar dagen is de GoPlay app (geïnstalleerd op Chromecast) onbruikbaar. Reclame weigert gewoon af te spelen

Het begon met 3 minuten stilstaand beeld tot de reclame startte, en dit per reclamefilmpje.
En eens de film/serie speelde ging alles perfect.

Maar sinds een 3-tal dagen blijft hij hangen op het eerste reclamefilmpje.



Een tijd terug exact hetzelfde probleem gehad met VRTMax (app geïnstalleerd op TV). Na een tijd ging het terug naar 3 minuten stilstaand beeld per reclamefilmpje. Heel leuk om 'aar een serie te kijken met afleveringen van 20 minuten. Het laden van de reclamefilmpjes duurt langer dan de serie zelf.


Ik haat reclame met een passie, maar dit maakt me moordlustig...


(En ik heb hier veel te vaak het woorde reclamefilmpje gebruikt)
Heb dit hier ook soms, maar dan maximum een paar seconden dat het vasthangt.

Stap 1: Terug naar hoofdmenu en uw aflevering opnieuw proberen starten.

Stap 2: Chromecast eens heropstarten. Bij mij had hij onlangs een update en sindsdien is het (toevallig?) merkbaar verbeterd.
 
Welke ongelofelijke beunhaas heeft die nieuwe reclame van Mr Proper bedacht waarin ze de merknaam uitspreken als 'Meneer Propere'? Er is toch werkelijk niemand die dat doet?
Zelfde categorie: mensen die Colruyt als 'Kolroijt' uitspreken.

1EigUbRhcKpnnVVQkqzCknyCxsI=.gif
 
Terug
Bovenaan