Werk Studie Ik wil op afstand studeren

KristinaC

Banned
Hallo allemaal, ik hou van alles wat met technologie te maken heeft en ik wil graag mijn kennis uitbreiden, ik ben momenteel geïnteresseerd in het doen van een cursus in softwareontwikkeling en ik ben op zoek naar een alternatief dat afstandsonderwijs mogelijk maakt omdat ik kansen in het buitenland wil krijgen. Onlangs ben ik op het internet een masteropleiding tegengekomen en ik vind het erg interessant en dat ik comfortabel vanuit huis en in mijn eigen tempo kan studeren.

Ik zou graag van iemand horen die hier aan deze universiteit heeft gestudeerd en of de kennis die ze aanbieden nuttig is. Hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De hogent heeft zowel een virtuele campus (altijd van thuis les volgen maar wel op vaste lesmomenten) of volledig flexibel afstandsonderwijs met een paar digitale contactmomenten.

 
De hogent heeft zowel een virtuele campus (altijd van thuis les volgen maar wel op vaste lesmomenten) of volledig flexibel afstandsonderwijs met een paar digitale contactmomenten.

Ik zou persoonlijk ook 100x meer waarde hechten aan dat diploma dan aan zo'n online Amerikaanse masteropleiding...
 
en ik ben op zoek naar een alternatief dat afstandsonderwijs mogelijk maakt omdat ik kansen in het buitenland wil krijgen.
Ik zou vooral heel hard nagaan hoe hoog zo'n instelling is aangeschreven. Want tenzij dan een gekende instelling is, en niet een soort diplomawinkel, ga je daar volgens mij niet meer (eerder minder) kansen door krijgen in het buitenland.
 
een masteropleiding

Je bedoelt wss Georgia Tech via Coursera of Edx.
Als het zo is, Georgia Tech is een Amerikaanse top universiteit maar ik dan ga je wel bij je eerste job mogelijks mogen uitleggen waarom je als Belg koos voor afstandsonderwijs aan een Amrikaanse unief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op sommige dagen moet je vechten met je discipline om te studeren en dit was een uitdaging, maar het heeft me geholpen om meer verantwoordelijkheid en toewijding voor mezelf te hebben. De flexibiliteit van het programma maakte het beheersbaar en de moeite waard. Ik heb op internet iets over ze gezien, maar ik ken ze niet goed, dus ik kan maar beter contact met ze opnemen.
 
Op sommige dagen moet je vechten met je discipline om te studeren en dit was een uitdaging, maar het heeft me geholpen om meer verantwoordelijkheid en toewijding voor mezelf te hebben. De flexibiliteit van het programma maakte het beheersbaar en de moeite waard. Ik heb op internet iets over ze gezien, maar ik ken ze niet goed, dus ik kan maar beter contact met ze opnemen.
Dit klinkt als een of andere slechte vertaling.
 
Deze nieuwe opleiding gaf me de mogelijkheid om tegelijkertijd te blijven studeren en werken. Ik heb een aantal cursussen gevolgd over financiën en ik vond het vooral fijn dat ik op elk moment toegang had tot het materiaal. Ik vond het leuk om met hen te studeren.
 
Hahaha. Oké.
Waren dus reclameaccounts. Ik weet niet of een topic over studeren op afstand nog nuttig kan zijn, maar anders zakt het wel weg.
 
Terug
Bovenaan