Gênante situaties

Doet me denken dat ik ooit eens een dossier moest afgeven in een rusthuis. Ik naar binnen.. Dossier afgegeven aan die mensen en hup opnieuw terug naar buiten.

Code induwen. Staat er zo bij toets 2018 omgekeerd in. Ik dus 8102 geduwd.. peeeeuuuut... niet open... potverdikke he... 8102... peeuuuuuttt....
beschaamd naar het onthaal... ik geraak hier niet meer buiten :cry:
ah meneer tis 1820.... Echt e.... kluutzakke... kdacht al dat ik hier ook ver in het rusthuis mocht gaan zitten.
Toevallig in oordegem🤔😅?
 
1994
Ik wou mijn eerste tongkus oefenen... op de cover van een TV story magazine met kathy pauwels op.

Die cover werd hierdoor zo nat dat mijn moeder af vroeg wat hiermee gebeurd was. Wellicht dacht ze aan een zaadlozing.

De waarheid was dus veel onschuldiger. Maar toch te genant om die te vertellen.

Achteraf gezien had ik gewoon moeten zeggen dat ik er een glas water op gemorst had.
 
1994
Ik wou mijn eerste tongkus oefenen... op de cover van een TV story magazine met kathy pauwels op.

Die cover werd hierdoor zo nat dat mijn moeder af vroeg wat hiermee gebeurd was. Wellicht dacht ze aan een zaadlozing.

De waarheid was dus veel onschuldiger. Maar toch te genant om die te vertellen.

Achteraf gezien had ik gewoon moeten zeggen dat ik er een glas water op gemorst had.

En kuste ze wat lekker die kathy pauwels ?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan