Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Ik ben een druid begonnen in de hoop dat het mij wat meer plezier geeft
ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.
wel 100* sneller en betere fury management

zit er eigenlijk een cap op crit % of heel veel diminished returns hoe hoger je gaat?
 
ww dust devil is niet echt sterk op het einde, best dat je double swing dust devil gebruikt, zelfde gear, gewoon andere aspects.
wel 100* sneller en betere fury management

zit er eigenlijk een cap op crit % of heel veel diminished returns hoe hoger je gaat?
I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.

Maar ook de repetieve gameplay constant helltides doen, NM dungeons en whispers voor gold. Er is niets “nieuws” buiten de loot dan die ze herwerkd hebben.
 
I dunno ik vind mijn ww dust devil redelijk cava en maakt toch veel kapot ze. Maar tis gwn i dunno vind de class precies toch niet leuk? Alé ja denk dat het gewoon effectief aan de playstyle ligt van de barb class.

Maar ook de repetieve gameplay constant helltides doen, NM dungeons en whispers voor gold. Er is niets “nieuws” buiten de loot dan die ze herwerkd hebben.

dat is wel, gold is eigenlijk wel een probleem. heb deze avond mij moeten verplichten om een uur whispers te doen om gold genoeg te hebben voor de pit.
gold in de pit is niet logisch. lvl 60 geeft 150k gold, upgraden van master 4 naar master 5 is 1mil gold. Wil je uw master 4 ongedaan maken > 5 mil gold.
had via de whispers in 1 uur 25 mil gold in totaal en na een half uur pit runs is die 25 mil gold terug weg :)
hopelijk doen ze daar iets aan, ze hebben gezegd dat in patch 4.1 wel changes komen aan de pit.

loot is ook te "snel", we zijn een week ver en eigenlijk is mijn build klaar, moet enkel alles nog master 12 krijgen (dus 200mil gold ofzo in pompen).
nog een weekje en zal het ook wel beu zijn :)
 
Terug
Bovenaan