WRC 10

Racing PC PS5 PS4 XBOX SWITCH WRC 10

D

Deleted member 14

Guest
wrc10.jpg


release: 2 september 2021
genre: racing
dev: KT Racing

Met de Westhoekrally in Ieper!

To celebrate the 50th anniversary of the championship, WRC 10 is offering a brand-new Anniversary edition, packed with new content and sensations. Relive the most intense moments from 1973 to today! WRC 10 History Mode puts your driving talents to the test through 19 historical events that require you to adapt to racing conditions of each time period.

 

This is the free October update that is available for everyone. This includes the Renties Ypres Rally Belgium which is 7 stages long. They have also added 3 new rally cars, 250 new livery stickers and several other bug fixes to improve the gameplay. Some platform specific changes have also been made.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eens een paar proeven gespeeld. Toch wel teleurgesteld. De Kemmelberg is precies een col uit de Monte Carlo. De proeven lijken eerder gerecycled materiaal uit andere rally’s. Bijna nergens kan je snijden, en de Engelse kerkhoven hebben bruine houten kruizen. Ik bedoel maar dan doe je de moeite om die na te maken, maar de juiste kleur gebruiken niet.

De proeven lijken meer op die van de Oostkantons dan die uit de regio Ieper… 😕
 
ik ben nu ook langs dat kerkhof gereden, die kruisen zijn mij toch niet opgevallen.

maar je hebt wel gelijk: ik had ook niet het gevoel dat ik in België aan het rijden was. De auto's langs de baan hebben zelfs Franse nummerplaten.

nu goed: geen enkele rally in het spel heeft echte KP's he. Enkel de namen zijn officiëel, maar als je dan vergelijkt met onboards van die proeven, dan is er geen enkele overeenkomst. Er wordt dan gezegd in bepaalde reviews dat het moeilijk is om de échte KP's in een game te steken, maar de eerste Dirt Rally had het bvb wél.
 
Na 10 versies is het blijkbaar nog altijd even grote bagger. Blij dat ik daar mijn geld niet aan verscheten heb..
 

doe dit bvb voor de KP Col du Turini, en ge moet er alleen nog scenery bij zetten. en da's evenveel werk als wat ge er nu in steekt, alleen dat ge misschien echte referentiefoto's moet gebruiken voor gebouwen etc die langs de baan staan.

zoals ik al zei: de oorspronkelijke Dirt Rally had die al, in early acces. en met de officiële licentie moet er toch iéts mogelijk zijn?
 
ik ben nu ook langs dat kerkhof gereden, die kruisen zijn mij toch niet opgevallen.
Speciaal gestopt om het eens te bekijken. 😁 Ze vielen me echt op. En als inwoner van de streek, wou ik weten wat het was, dus gestopt. 😀 Ik bedoel maar de witte zerkjes van het Engels kerkhof maken ze wel na, maar het meest opvallende stuk niet.

Persoonlijk vind ik toch dat je in bepaalde landen een ‘goed’ gevoel krijgt. Lees ze zijn herkenbaar, zeker niet identiek. Speel de Monte Carlo en je zal weten welk een rally het is, net zoals Zweden, Finland, de proeven met wijnranken in De (vorige delen), de jump op Fafe (Portugal). Mijn verwachtingen lagen veel te hoog.

Ik moet wel zeggen er is een stukje uit de rally in Kroatië, waar ik wel even het ‘gevoel’ van Ieper heb. De omgeving lijkt er niet op maar het is een typisch ‘Iepers stukje’.
 
iemand die later deze 2 co-op trophys wilt doen met mij? (PS5)

Team Work
Complete a race in Co-driver mode as the driver

Taking One for the Team
Complete a race in Co-driver mode as the co-driver
 
Na 10 versies is het blijkbaar nog altijd even grote bagger. Blij dat ik daar mijn geld niet aan verscheten heb..

Deel 10 nog niet gespeeld, maar deel 7 en 8 waren al stukken beter dan Dirt 5

Blijkbaar "Group B features heavily" 🤤🤤

Group B, toen Rally wagens, RALLY wagens waren. Audi Sport Quattro; Lancia 037, Lancia Delta, Peugeot 205, Toyota Celica, ...


Ontbreken paar classics, maar Group B Rally wagens zijn :love2:
 
Laatst bewerkt:
iemand die later deze 2 co-op trophys wilt doen met mij? (PS5)

Team Work
Complete a race in Co-driver mode as the driver

Taking One for the Team
Complete a race in Co-driver mode as the co-driver
Krijg de game ook binnen deze week, wil u wel helpen.
 
@Quickey de realistic trophy is gewoon de lengte he vh seizoen en NIET de moeilijkheidsgraad he?
Klopt, enkel de lengte telt
Als je dit vlug wil doen, start met junior career, iedere rally stage skippen maar zorg er wel voor dat je tussen de rallys events doet om het team moraal hoog te houden. Als het moraal hoog blijft wordt je niet ontslagen.
De trofee popt op het einde van het seizoen dus na de laatste rally zal je nog een paar events moeten doen
 
Klopt, enkel de lengte telt
Als je dit vlug wil doen, start met junior career, iedere rally stage skippen maar zorg er wel voor dat je tussen de rallys events doet om het team moraal hoog te houden. Als het moraal hoog blijft wordt je niet ontslagen.
De trofee popt op het einde van het seizoen dus na de laatste rally zal je nog een paar events moeten doen
Thanks.
Echt een zalige race/rally-game dit, genieten is dit voor mij.

Ieper is wel minder geslaagd, maar boy oh boy Catalunya en Zweden zijn heerlijk, en nog een paar landen :love:
Zoals WRC9 vind ik deze echt top, zelf beter op elk vlak.

Is het een topper zoals Gran Turismo, neen. Maar qua Rally en plezier vind ik deze top! 25u in! :bow:
 
Terug
Bovenaan