Worst first dates ever!

Toratsuru

Active member
Crowdfunder FE
Post hier je ervaring met de slechtste eerste date die je ooit hebt gehad en waarom.

Mijn #1 is de volgende. Let op NSFW!

Ik had dus een meisje ontmoet (was nog via looknmeet toestanden) en we hadden een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten in de discotheek café d'anvers met wat vrienden en vriendinnen. Zo moest zij niet alleen komen. Na een avondje dansen klikte het wel tussen ons twee en omdat we elk al wel wat alcohol genuttigd hadden, vonden we het al snel een goed idee om inneens in bed te gaan duiken.

Iets later bij haar thuis waren we "bezig" in bed, en ik dacht, let's spice it up, (waarsschijnlijk iets teveel naar x-rated films gekeken toen), ik maakte een rochelend geluid en spuwde recht in haar exit hole om daarna proberen over te gaan op anale seks.

Laat ons zeggen dat dit gebaar niet werd geapprecieerd, ik kreeg een klap in mijn gezicht en mocht met een blauwtje vertrekken.
Achteraf gezien kan ik er wel best om lachen :cool:

Tot daar mijn verhaal, nu is het aan jullie
 
Geen echte date maar ik word er nog regelmatig op gewezen dat ik de 3de dag dat we samenwaren in bed geplast heb. De enige keer in mijn volwassen leven. Ik was aan het dromen dat ik tegen een boom plaste en tegen dat ik klaar was begon ik letterlijk nattigheid te voelen.

Intussen huis, kinderen, etc.. dus het is wel goedgekomen.
 
Post hier je ervaring met de slechtste eerste date die je ooit hebt gehad en waarom.

Mijn #1 is de volgende. Let op NSFW!

Ik had dus een meisje ontmoet (was nog via looknmeet toestanden) en we hadden een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten in de discotheek café d'anvers met wat vrienden en vriendinnen. Zo moest zij niet alleen komen. Na een avondje dansen klikte het wel tussen ons twee en omdat we elk al wel wat alcohol genuttigd hadden, vonden we het al snel een goed idee om inneens in bed te gaan duiken.

Iets later bij haar thuis waren we "bezig" in bed, en ik dacht, let's spice it up, (waarsschijnlijk iets teveel naar x-rated films gekeken toen), ik maakte een rochelend geluid en spuwde recht in haar exit hole om daarna proberen over te gaan op anale seks.

Laat ons zeggen dat dit gebaar niet werd geapprecieerd, ik kreeg een klap in mijn gezicht en mocht met een blauwtje vertrekken.
Achteraf gezien kan ik er wel best om lachen :cool:

Tot daar mijn verhaal, nu is het aan jullie

Altijd eerst es in het gezicht tuffen en kijken of ze da graag heeft voor ge voor de butthole gaat.
Altijd..
 
Post hier je ervaring met de slechtste eerste date die je ooit hebt gehad en waarom.

Mijn #1 is de volgende. Let op NSFW!

Ik had dus een meisje ontmoet (was nog via looknmeet toestanden) en we hadden een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten in de discotheek café d'anvers met wat vrienden en vriendinnen. Zo moest zij niet alleen komen. Na een avondje dansen klikte het wel tussen ons twee en omdat we elk al wel wat alcohol genuttigd hadden, vonden we het al snel een goed idee om inneens in bed te gaan duiken.

Iets later bij haar thuis waren we "bezig" in bed, en ik dacht, let's spice it up, (waarsschijnlijk iets teveel naar x-rated films gekeken toen), ik maakte een rochelend geluid en spuwde recht in haar exit hole om daarna proberen over te gaan op anale seks.

Laat ons zeggen dat dit gebaar niet werd geapprecieerd, ik kreeg een klap in mijn gezicht en mocht met een blauwtje vertrekken.
Achteraf gezien kan ik er wel best om lachen :cool:

Tot daar mijn verhaal, nu is het aan jullie
Ik zit nog met tranen in de ogen, denkend aan die keer dat je het vertelde.
 
Dat eerste verhaal moet dat serieus tellen als uw worst first date ever of die van de vrouw in kwestie?
Want vanuit haar perspectief lijkt die first date me nog erger dan vanuit het jouwe. :ROFLMAO:
 
het grappige is dat ik dit aan mijn schoolmaten verteld heb, en toen we ze dan nog eens tegenkwamen zei ik "das de die" en iedereen dan maar rochelende geluiden maken (en ik die dan wegzakte van schaamte).

Soit, denk dat het meisje in kwestie nu zelf al een man en kinderen heeft, ik heb er allesinds geen contact meer mee.
 
Ooit eens 2 uur zitten wachten in het station (na het afgesproken uur). Ze is nooit komen opdagen... Als puber voelt ge u dan ook even waardeloos.
 
Nogal braaf vergeleken met sommigen hier, maar een paar momenten uit mijn datingcarrière:

- Tinderdate, foto's zagen er goed uit, enthousiast meisje. Bleek dat in werkelijkheid ze toch wel de carrure van een rugbyspeelster had en op hakken was ze een halve kop groter. Ik ben zelf 1m81 en gespierd maar dat was toch een beetje té, in werkelijkheid liep het gesprek dan ook nogal stroef dus is het bij de ene date gebleven.

- Tinderdate met een Russische dame die in Brussel werkte, opnieuw leuke foto's en al. Samen een pizza eten als lunch. Ik zie ze al van ver komen en dat was de kleinste volwassen persoon die ik ooit had gezien (ik spreek over <1m50) én ze had haar hond mee. Spijtig genoeg was die hond ook de belangrijkste "persoon" in haar leven en haar geliefkoosde gespreksonderwerp. Ik ben zelf wel een hondenliefhebber maar dat was me toch wel wat overdreven.

- Date in de VS, samen iets gaan eten, wat wandelen, alles koek en ei. Op het einde tot aan haar appartement gewandeld, in een drukke studentenbuurt, afscheid genomen en een Uber besteld. Druk tijdstip (alle bars gingen daar rond hetzelfde moment dicht), dus de Uber liet op zich wachten. Na een dikke 20 minuten komt zij het appartementsgebouw uit met een andere kerel, ziet ze mij, en verschiet zich nogal. Awkward situatie voor iedereen, en nooit meer iets van gehoord :)
 
Niet mijn verhaal maar beste vriendin van die van ons had ooit Tinder date met ne kerel, op foto zeer aantrekkelijk blijkbaar.

Afgesproken op cafe, komt die gast binnen en hij mankeerde blijkbaar een been. Op foto was dus niet alles te zien, erg genoeg voor die gast maar hebben er toch goed met moet lachen achteraf.
 
Niet mijn verhaal maar beste vriendin van die van ons had ooit Tinder date met ne kerel, op foto zeer aantrekkelijk blijkbaar.

Afgesproken op cafe, komt die gast binnen en hij mankeerde blijkbaar een been. Op foto was dus niet alles te zien, erg genoeg voor die gast maar hebben er toch goed met moet lachen achteraf.
Ze was dus duidelijk op het verkeerde been gezet.

tenor.gif
 
Jammer dat de date op een sisser is uitgedraaid. Hij had nochtans zijn beste beentje voor gezet. Blijkbaar heeft zij snel de benen genomen en kon hij haar niet bijbenen. Hij was er zo verdrietig van dat hij verhuisd is naar Beenidorm.

200.gif
 
Terug
Bovenaan