Wireless (?) compact gaming/werk keyboard

Mixhell

Well-known member
Hi all,

Ik ben toe aan een nieuw toetsenbord. Mijn huidig is redelijk oud, maar vooral veel te bombastisch!

Het nieuwe toetsenbord zou ik afwisselend willen gebruiken met mijn gaming desktop en mijn werklaptop als ik thuis werk.

Vereisten:
  • Compact
  • Azerty
  • Wireless? Ik vermoed dat je met een wireless ook nog gewoon bedraad kan werken? Desktop heeft geen Bluetooth en werklaptop maar een beperkt aantal usb poorten (nl 2 waar al een headset en muis in steekt…)
  • Degelijk maar niet te duur
  • RGB en andere customisation zijn zeker geen must. Vraag me dan ook af of de term ‘gaming’ van toepassing is, want dan kom je vaak alleen maar RGB en mechanische toetsen tegen 😛
 

Regelmatig wordt deze afgeprijsd tot +- €90

Er is ook een TKL-versie mocht je dit verkiezen die nog wat compacter is:



+Heeft gewoon witte verlichting die je kan uitschakelen
+Typt heerlijk, maar het is geen mechanisch toetsenbord, dus je drijft je omgeving niet gek
+Lange batterijduur. Ik zet de verlichting quasi altijd uit en moest pas na 3-4 maanden het opnieuw opladen
+Makkelijk switchen tussen 3 verschillende toestellen
+Stevige metalen constructie, terwijl het vrij dun is

-Azerty FR layout (voor mijn grote storing, maar afhankelijk van je werk/gewoontes kan dit wel beetje vervelen)
-relatief zwaar
 
logitech k360

ik heb deze zelf al meer dan 10 jaar, werkt nog altijd perfect en heb de batterijen 4 of 5 keer herladen in die tijd. Werkt op windows 7, 8, 10, 11
Gebruikt 2 AA's
Stille toetsen.
Werkt niet bedraad

voor uw laptop kun je een hub gebruiken
 
Heb zelf een logitech g915 tkl die ik gebruik voor werk en gaming. Kan hem zeker aanraden.
 
Heb een beetje dezelfde aanraders: ik heb gebruik overal (ook on-the-go) een Logitech mx mini + thuis heb ik ook 2x een g915tkl (welke ik gevonden heb in een Azerty BE-uitvoering.

Mocht je een full size logitech mx keyboard overwegen = deze wens ik te verkopen.
 
Terug
Bovenaan