WIN: een perskit van The Purge 5: The Forever Purge

De The Purge-franchise bestaat ondertussen uit vijf films en het einde is nog niet in zicht! Om de Blu-ray release van The Purge 5: The Forever Purge te vieren, mogen we mooie prijzen weggeven!

Zo mogen we een perskit van The Purge 5: The Forever Purge weggeven. Daarnaast is er ook een winnaar die de Blu-ray zal ontvangen. Deelnemen is heel eenvoudig. Laat hieronder weten welke film jouw Movie of the Year is, met een woordje uitleg.

De wedstrijd loopt tot en met 31 december. De winnaars worden op 1 januari bekendgemaakt!

GetAttachmentThumbnail.png

 
Eternals. Wanneer je denkt dat Marvel op z'n einde is, komen ze hiermee af. Altijd heerlijke films, heerlijk sarcasme in de kleine dingen, van begin tot einde kijk je volop mee.
 
James Bond. De grote lijnen zijn altijd hetzelfde: good guy - bad guy, good guy redt de wereld. Maar toch zitten de films elke keer zo knap in elkaar dat je de uitkomst niet kan raden. En hebben deze films de top van de special effects altijd aanwezig!
 
The Deep house. Op zich een vrij standaard horror film ware het niet dat bijna 2/3 van de film onderwater is gefilmd in een verlaten spookhuis. De sets zien er schitterend uit en er is een enorme gevoel van claustrofobie. Ik kreeg er koude rillingen van.XD
 
Redactie
Spider-Man: No Way Home wordt mijn film van het jaar. Erg toffe film met de typische Marvel-values.
 
Heel leuke film!!
Eerste film die in mij opkomt is op dit moment Red Notice. Goed gelachen ermee en heel leuk om naar te kijken, en The Rock & Ryan Reynolds zijn ook twee van mijn favo acteurs
 
The Suicide Squad. Ik was de superhero films kotsbeu geworden omdat er gewoon teveel pulp wordt uitgebracht in die categorie. Op aanraden van een kameraad toch maar The Suicide Squad gekeken, en dat was inderdaad een frisse, luchtige en grappige actiefilm. Het moet van Thor Ragnarok geleden zijn dat ik een superhero film nog echt goed vond.
 
Palmer, prachtig verhaal over hoe iemand die een duidelijke stempel gekregen heeft en zich daar ook naar gedraagt toch tot inzicht komt en een beter mens kan worden. De mensheid is nog niet verloren 😌
 
Spider-Man: No Way Home
Hoe kan het ook anders , de film haalt de beste elementen (behalve Kirsten Dunst haar stijve tepels) uit de vorige spiderman saga's terug en combineert ze met het huidige mcu. een fantastische tijd om nu een marvel fan te zijn.
 
zonder enige twijfel Spider-Man: No way Home! deze kan niet veel concurrentie hebben denk ik? Marvel Fan aanwezig!
 
Het is geen film die dit jaar wordt uitgebracht, maar het had op vlak van films mijn jaar gemaakt toen de trailer werd gedropt en dat is Scream 5

Puur nostalgie en aangezien ik te jong was om de andere in de cinema te zien, wil ik deze 100% in de cinema gaan zien om de volledige nostalgie te ervaren :love2: Films gelijk Scream, Jurassic Park, .. zijn zo van die films die ge ontelbare keren kunt zien
 
Terug
Bovenaan