Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dank aan Thomas, want anders pakken ze Almeida niet terug denk ik.

Waarom zit je zo ver VdP? Gemiste overwinning lijkt me.

Met dank aan Thomas, want anders pakken ze Almeida niet terug denk ik.

Idd, die positionering van vdP zag er niet zo goed uit. Supersterke sprint maar gewoon van te ver. Van Aert goed maar ik weet niet of hij ooit de punch van die andere 2 gaat hebben.

Zalige finale in Tirreno! Wat een podium ook :love:
Voorspelbare maar prachtige sprint van Quick-step in Paris-Nice ook, de combo van Morkov & Bennett is toch echt fantastisch!

Idd, die positionering van vdP zag er niet zo goed uit. Supersterke sprint maar gewoon van te ver. Van Aert goed maar ik weet niet of hij ooit de punch van die andere 2 gaat hebben.
Laat ons hopen van niet want dan is er helemaal niks meer aan te doen. Van Aert zijn versnellingen zijn minder scherp maar hij kan in principe zijn vermogens wel langer aanhouden. Alaphilippe heeft dan weer de chance dat hij 10-15kg heeft op die mannen waardoor hij gewoon minder vermogen moet trappen.

Na een dubbelslag gisteren voor Jumbo, vandaag DQS.
Wel content dat ik gisteren Extra Time koers gemist heb... dan anderen heeft blijkbaar weeral zitten melken over zijn sponsorcontracten en hoe moeilijk het is t.o.v. Ineos & UAE? :sarcastic:

PS: ik heb een flauw vermoeden dat Alaphillipe zich vroeg of laat toch nog eens gaat laten rollen zoals in L-B-L vorig jaar.

In MSR duiken WVA, VdP en Ala toch ook gewoon samen de Pogio af...
Ik zie niet in wie die mannen daar gaat kunnen volgen.

Alaphilippe was toch duidelijk de sterkste, maar hij keek erg vroeg om en stak (zoals gewoonlijk) weer te vroeg zijn armen in de lucht.
Had VDP dichter gezeten dan had hij Alaphilippe mogelijk nog kunnen verrassen ja (maar ik ben daar niet zeker van)

VA duidelijk (wéér) niet de punch van de andere twee groten. Maar goed, hij is nog altijd leider ;)

Wout zal nooit de punch hebben als Ala of MVDP maar heeft een veel grotere motor dat die andere 2 normaal gezien nooit zullen hebben.
(gelukkig is niet iedere wielrenner hetzelfde gemaakt anders ging het saai worden)

VA duidelijk (wéér) niet de punch van de andere twee groten. Maar goed, hij is nog altijd leider ;)
Ja da's waar, maar langs de andere kant rijdt hij die twee andere in de tijdrit normaal wel op een hoopje.
Als hij in alles de beste was zouden we ons pas echt zorgen moeten gaan maken.

Ja lap, door de drukte op het werk kan ik niet stiekem volgen.
Maar wat een podium in Tirreno :love:

Wuyts gaf nochtans duidelijk aan dat hij de uitslag ging verklappen en dat je vingers in uw oren moest steken. :p
Inderdaad. Alleen begonnen ze er een minuut later terug over, en 5 minuten later kwam José af met: het schijnt dat MVP van te ver is beginnen sprinten. En na de finish vertelde Michel nog eens dat het een dubbeldag was voor QS. Beste advies is dus om je tv uit te zetten als Tirreno voor PN finisht.

Inderdaad. Alleen begonnen ze er een minuut later terug over, en 5 minuten later kwam José af met: het schijnt dat MVP van te ver is beginnen sprinten. En na de finish vertelde Michel nog eens dat het een dubbeldag was voor QS. Beste advies is dus om je tv uit te zetten als Tirreno voor PN finisht.
Je hebt gelijk, zo wordt het moeilijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan