Wielerpronostieken

Ik krijg de naam op wielerprono niet veranderd, maar pakt dat dat bijdraagt tot de nostalgie?
Budget is dit seizoen overigens naar 8000 verhoogd, ipv 7000.
Dit is de uitnodigingscode voor de poule '9lives Sport': 271af7652424a8
 
Vergeet jullie speeldagen niet te bevestigen, al dan niet wissels met u bus/bank.
OHN en Kuurne zijn aparte speeldagen.

en vergeet niet op opslaan te klikken :p
 
Laatste dag, nog enkele twijfelgevallen en ik zoek wat raad.

Alaphilippe of Pogacar
(Pogacar rijdt iets meer , maar van ala weet je wel dat hij er altijd staat in een klassieker).
Pogacar is ook altijd wel goed op eendags koersen.

Greg - Trentin - Pedersen

Ik zie ze alle 3 niet echt iets winnen , maar wel ereplaatsen scoren.
  • Voorkeur gaat naar trentin, maar ik denk dat pogacar teveel zijn stempel op de ploeg zal drukken.
  • Pedersen was goed in de voorbereiding , maar het is vaak heel goed of heel slecht in het voorjaar met 1 uitschieter
  • (voor iemand van 7 mil, moet het toch altijd redelijk zijn)
  • Greg is altijd redelijk.
 
Alaphilippe of Pogacar
Ala lijkt me het beste. Die heeft de Waalse Pijl enkele keren over de knie gelegd en dichtbij een Luikse zege.
M-S is die de laatste jaren altijd mee. Strade ook.
Als Pogacar zich mispakt aan het gedrum in de RVV en iets voorheeft zoals VDP in 2019...
L-B-L is dé eendagswedstrijd van het voorjaar voor hem, aangezien hij blijkbaar op de monumenten mikt.
Net gezien dat hij ook M-S rijdt. Zou toch straf zijn mocht ie ineens top-tien rijden daar.
Greg - Trentin - Pedersen
GVA rijdt meer wedstrijden, dus meer kansen op punten. Alleen, weer een jaartje ouder.
Trentin lijkt altijd makkelijk te rijden, maar scoort slecht.
Pedersen. Hetgeen wat je aangeeft :tongue:.
 
:laugh:
Ik ben Bitumineuze voegvullingsmassa, maar zal m'n naam nog wijzigen als het even kan.

Edit: zo, ik ga vanaf nu door het leven als "14 kansen".
 
Terug
Bovenaan