Welke verhuisfirma regio Antwerpen

LaCucaracha

Well-known member
Iemand goede ervaringen met bepaalde verhuisfirmas in regio Antwerpen? Hoeveel heb je betaald voor welke dienstverleners?

Heb al een offerte van Dockx Movers gekregen, maar dat leek mij aan de dure kant ( zie hieronder). Ofwel onderschat ik wat dat allemaal kost:p


Thx!
 
Iemand goede ervaringen met bepaalde verhuisfirmas in regio Antwerpen? Hoeveel heb je betaald voor welke dienstverleners?

Heb al een offerte van Dockx Movers gekregen, maar dat leek mij aan de dure kant ( zie hieronder). Ofwel onderschat ik wat dat allemaal kost:p


Thx!
Lijkt mij zelfs redelijk goedkoop 🙈
 
Wij hebben al enkele keren gebruik gemaakt van Ali Transport en waren steeds tevreden. Prijzen lagen in lijn met wat je van Dockx gekregen hebt. Ik zie op die offerte wel staan tijdsduur 3 uur vertrek / aankomst depot Wilrijk. Dat is een addertje. Want hoe ver ligt dat depot van je huidige woning en hoever ligt je nieuwe woning van je huidige woning?

Wij zijn anderhalve maand geleden verhuisd naar onze nieuwbouw 10 minuten rijden verderop. We hebben daar met vier man en twee verhuizers lopen knallen van begin tot einde en zelfs dan hebben we nog een uur moeten bijnemen.

Als je bij Ali een offerte neemt vraag dan onmiddelijk dat ze Cliff en Tony sturen. Beetje komisch duo maar die gasten hebben zich echt uit de naad gewerkt (en waren bovendien gratis een kwartier te vroeg aan de slag op een zaterdag)
 
Lijkt mij ook best goedkoop, ooit een lokale verhuisfirma gevraagd, 1 verhuizer voor halve dag zonder lift: 500 euro aub :S

Laatste 2 keer gewoon zelf een verhuiswagen gehuurd bij Vio, was een 150 euro geloof ik voor ganse dag tot savonds laat (incl verzekering, karretje, dekens en spandbanden)
 
Terug
Bovenaan