TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Seizoen 1 van The Leftovers uitgekeken. Het kreeg toch goede referenties door enkele members van op een forum met kat logo 🤔
Op zich niet slecht maar zeker door de vrij hoge score op IMDB had ik er net iets meer van verwacht. Al moet ik zeggen dat de laatste 2 afleveringen al wat boeiender begonnen te worden. Op naar seizoen 2 dus :)
 
  • Leuk
Waarderingen: GvR
Vandaag begonnen met de vriendin aan Designated Survivor. Ben benieuwd wat er van gaat komen, het idee achter het verhaal na twee aflveringen lijkt me wel top. Hopelijk is de uitwerking dat ook.
 
Vandaag begonnen met de vriendin aan Designated Survivor. Ben benieuwd wat er van gaat komen, het idee achter het verhaal na twee aflveringen lijkt me wel top. Hopelijk is de uitwerking dat ook.
Ben aan die serie begonnen, maar gestopt in seizoen 2. Het begon me net iets te “amerikaans” en vergezocht te worden.
 
Small Axe, twee eerste afleveringen heel verschillend maar er allebei boenk op, in beide afleveringen sterk acteerwerk en een ronduit fantastische soundtrack. Eerste aflevering ontvouwt zich van een fantastische tijdsschets tot een sterk rechtbankdrama. Tweede aflevering voel je van in het begin dat het sfeervolle feestje niet even onbezonnen en zorgeloos zal blijven. Steve McQueen (de regisseur) kan het toch echt wel... .
 
Laatst bewerkt:
Small Axe, twee eerste afleveringen heel verschillend maar er allebei boenk op, in beide aflevering sterk acteerwerk en een ronduit fantastische soundtrack. Eerste aflevering ontvouwt zich van een fantastische tijdsschets tot een sterk rechtbankdrama. Tweede aflevering voel je van in het begin dat het sfeervolle feestje niet even onbezonnen en zorgeloos zal blijven. Steve McQueen (de regisseur) kan het toch echt wel... .
YEESSS! Keihard genoten van beide. Ik had ze wel in de filmthread gezet. :D

Deze week seizoen 1 van Upload bekeken, zeer entertainend. Also, Andy Allo... :love:
 
Overdreven actie. Over the top verhaallijn, zodat het niet meer realistisch is. Ik heb graag spanning, maar nog “realistisch”.
Heb seizoen 1 uit gekeken omdat ik wou weten hoe de vork in de steel zat maar aan seizoen 2 begin ik niet.
Om de redenen die je aan haalt en er ligt zo'n patriotisch sausje over, de onfeilbaarheid van de lamme goedzak van een president..
Soit, hopelijk beleeft MaximumOfBass er nog veel plezier mee :)
 
Seizoen 1 van The Leftovers uitgekeken. Het kreeg toch goede referenties door enkele members van op een forum met kat logo 🤔
Op zich niet slecht maar zeker door de vrij hoge score op IMDB had ik er net iets meer van verwacht. Al moet ik zeggen dat de laatste 2 afleveringen al wat boeiender begonnen te worden. Op naar seizoen 2 dus :)
Seizoen 4 afleveringen ver. Het begint al meer boeiend te worden 🙂
 
The Queens Gambit uitgekeken.
Heel mooie serie en ik ben geen schaker dus let niet op de fouten die er in de serie gemaakt zijn (had ik gelezen).
Cinematografie en kledingontwerp was weer om duimen en vingers af te likken, zeker naar de laatste aflevering toe.

Nu begonnen aan De Twaalf, mijn eerste Vlaamse serie sinds jaren.
 
Terug
Bovenaan