Welke parfum draag je?

Hugo Boss Eau de Toilette, is iets voor elke dag. Heb er nog een paar staan van Paco Robanne voor andere gelegenheden. Moet eerlijk bekennen dat ze niet veel meer gebruikt worden door DE RONA.
 
Sauvage
DtX6CvY.gif
 
Fleur Musc.

465x840.jpg


Ik heb 10-tallen verschillende parfums, en ik koop zelf altijd terug dezelfde. Ik gebruik die ook het meeste, niet elke dag, maar toch bij een gelegenheid of gewoon in het weekend. Echte aanrader als iemand nog een kerstcadeau zoekt voor zijn vriendin!
 
Hugo Boss The Scent Private Accord, Pour Un homme de Caron en Dsquared Wood. Niet allemaal tegelijk uiteraard.
 
Rituals en davidoff cool water als dagelijks gebruik. Vaak polo sport van ralph lauren, maar die is te duur om veelvuldig te gebruiken hehe.
 
Had als kind een Mickey Mouse kinderparfum (zo voor jonge tieners) dat ik echt goed vond ruiken. Toen ik ouder was, was dat uiteraard nergens meer te verkrijgen. Eens met flesje dat ik had bewaard langs geweest bij ICI Paris XL en de verkoopster gaf me iets dat bijna identiek rook. Gebruik sindsdien al 15 jaar Davidoff Cool Water.

Een fris parfum of eau de toilette (weet niet exact hoe het geklasseerd wordt) waar ik al van menige vrouw complimenten over kreeg.

Edit: Foto van het kinderparfum gevonden.
1-E742-B72-0-F03-4-F30-B46-D-98185-E590364.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan