Welke moto heb jij? Post your pics!

momenteel bol ik met een CB500x

Niet de meest spannende moto, maar voor dagelijks filefilteren (tot covid) kan ik me niks beter voorstellen.
Nu staat ie wel al efkes stil, probeer tussendoor hem wel es te doen bollen met het vele homework maar ja, opmerkelijk minder km dit jaar.
Normaal doe ik er 15000 per jaar.
Gekozen omwille van zijn zuinigheid, amper 3 liter per honderd. Ik rij gelijk bijna gratis naar het werk :D
Hoge zit, goeie zichtbaarheid over het verkeer. Lekker smal ook om overal tussen te laveren. Ondanks de lage pk's best wel een vlotte bike.

voor de rest voorzien van wat comfort (handvatkappen, verwarming, hoge winterruit zoals op de foto)

Als ik een nadeel moet vinden, misschien wat onstabiel aanvoelend op hogere snelheid, niet zo "planted" maar ja, tis dan ook een lichtgewicht.

Yfp6nOx.jpg
 
2020-08-21-20-57-02.jpg


BMW s1000RR 2010
Gebruik hem enkel om recreatief te rijden (vrij rijden, geen wedstrijd).
196,1 pk afgesteld bij Tovami in Goes met ECU reflash.

Zit héél veel materiaal op :).
Belangrijkste kenmeken:
- Ohlins SD036 stuurdemper
- Wilbers achterveer
- Veel Alpha racing stuff (o.a. ABS delete, snelgas, 520 conversie, ...)
- Brembo RCS19 pomp
- PPtuning rearset
- decat linkpipe + akra lange demper
- ...

Staat nu ook écht klaar zoals die hoort te zijn.
Vorig jaar op het laatste nog een 57.9 gereden in Folembray. Benieuwd wat mijn tijden gaan zijn op andere circuits dit jaar.
 
Honda VTR Firestorm 1000 1999 flashy orange edition
Notting fancy, raw powerrrr van 2-cilinder ^^

wGDM8rs.jpg

FTjqk5F.jpg


Diende voor woon-werk verkeer, nu enkel nog voor eens de buitenlucht op te snuiven en hersenen te legen ;)
 
Is van 2005 blijkbaar.
Koppeling zit er wel volledig door, dus heb nu alle stukken besteld om deze te vervangen.

Standaard is de koppeling, soort scooter-achtige koppeling, met vaste bussen. Maar door dit te vervangen door veren zal die ook een stuk rustiger opnemen. Anders is het niets niet niets en vanaf 9000 rpm grijpt ie aan. Dusja... om mee te leren rijden mag dat wel wat vriendelijker zijn qua karakter :).

Projectje voor de papa hé. De kleine doet wel niet anders dan zagen om ermee te rijden, terwijl dat blok nu half open ligt haha.

Intussen al nieuw rembokken, nieuwe remolie, kvs vervangen, achterrem bijgeregeld, luchtfilter vervangen, ... komt wel in orde :)
 
Heel leuk , wat een schone kado voor een kind .

Ik wou dat ik dat ook had gekregen van men Pa , schone KTM .

Ik zou ook nog ooit een KTM Supermoto ofzo willen , nu heb ik een KTM MTB lol
 
Terug
Bovenaan