Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

OfFPiR

Well-known member
Crowdfunder FE
Conan Exiles en dan een private servertje opgezet met m'n neef. We leuk zo een basis bouwen en de map verkennen.
 
Gisteren Saints Row: The Third Remastered (PS4) uitgespeeld.
Ik ben fan van de franchise. Heb zelf SR2, SRTT, SRIV en Gat out of Hell volledig uitgespeeld op PC indertijd (enkel SR1 mis ik) en er absoluut van genoten. Deze remaster was een must-have voor mij. Nostalgisch was het wel, maar helaas is de PS4-versie toch niet zo geoptimaliseerd voor de PS4 Pro. Naarmate ik vorderde in het spel, kwamen er meer en meer stutters/framedrops. Was frustrerend met momenten en niet meer genietbaar, waardoor ik zo snel mogelijk de Platinum wilde behalen.
Wel jammer, anders ging ik nog met plezier de DLCs ook uitspelen, maar ik ontzie het nu gewoon.
 
Metro 2033 Redux: niet de prachtigste game, logischerwijze een beetje een grijze setting en een hele game op engels met een russisch accent luisteren was ook een minpunt. Maar op zich toch wel voldoende spanning om het te willen uitspelen.
 
Ghost of tsushima. Blij dat ik hem nu pas op ps5 gespeeld heb. Nog wat trophies opkuisen, wel geen idee of ik nu die 61 sidequests nog ga spelen :).
 
Heb me ook gewaagd aan Horace op de Switch. Voor die prijs kon ik het niet laten liggen. Ik zit 3 uur ver en het speelt als een platformer. De humor is heel fijn. Ik zie meteen waarom de story 20+ uur is. Volgens de reviews kantelt het spel meer richting metroidvania rond het midden, dan puur platformer. Zo ver zit ik nog niet. Ik laat zeker iets weten.
Tot nu toe heel aangenaam om te spelen, maar ik voel dat de difficulty spike er ergens zit aan te komen.
 
Heb me ook gewaagd aan Horace op de Switch. Voor die prijs kon ik het niet laten liggen. Ik zit 3 uur ver en het speelt als een platformer. De humor is heel fijn. Ik zie meteen waarom de story 20+ uur is. Volgens de reviews kantelt het spel meer richting metroidvania rond het midden, dan puur platformer. Zo ver zit ik nog niet. Ik laat zeker iets weten.
Tot nu toe heel aangenaam om te spelen, maar ik voel dat de difficulty spike er ergens zit aan te komen.

Bedankt voor je indrukken, tempted!
 
Bedankt voor je indrukken, tempted!
Ik zit aan chapter 6 en kan allemaal maar zeggen dat het een must-buy is voor dat geld. Pittige platformer met een leuk verhaal vol humor, boordevol referenties naar games, films,... dit alles vergezeld van goede muziek en mini games van verschillende genres. Jammer dat het zo laat is of ik was nog aan het spelen. Ben heel benieuwd waar het naartoe gaat gaan.
 
Ik zit aan chapter 6 en kan allemaal maar zeggen dat het een must-buy is voor dat geld. Pittige platformer met een leuk verhaal vol humor, boordevol referenties naar games, films,... dit alles vergezeld van goede muziek en mini games van verschillende genres. Jammer dat het zo laat is of ik was nog aan het spelen. Ben heel benieuwd waar het naartoe gaat gaan.

Thanks, bought!
 
Far Cry New Dawn: ik snap de haat niet ten opzichte van dit spel. Persoonlijk vond ik het een top spel. Fraai weergegeven wereld. Shooten was ook smooth en genoeg variatie in wapens zodat ge ofwel stealth of gun blazing kon gaan.
 
The Long Dark, technisch gezien niet uitgespeeld aangezien er nog twee episodes moeten uitkomen. Een van mijn favoriete spellen, ondanks enkele irritante bugs die blijkbaar maar niet gefikst geraken en soms wat teveel gewandel. Fan van de stijl en de atmosfeer.
 
Cities: Skylines met enkele add-ons. Uit nieuwsgierigheid en nostalgie naar de tijd dat ik vaak SimCity speelde. Spel trekt er alleszins heel hard op en tot hiertoe vind ik de game mechanics doenbaar. Mijn eerste stad(je) bloeit en groeit en heeft een positieve cashflow. Benieuwd hoe lang het gaat duren. :p
 
Terug
Bovenaan