Welke Chromecast

ns_man

Well-known member
Dag allen,

Aan het twijfelen tussen de V3 (+- 30 EUR) en de versie met Google TV (+- 70 EUR).

Voordeel van de laatste is dus de afzonderlijke interface, waardoor je niet hele tijd via je GSM moet bedienen. Wij gebruiken echter wel nu en dan eens Streamz, VRT NU, VTM Go,... Ik stel me de vraag of je deze ook als app op de chromecast kan zetten? Ik vind online niet meteen een antwoord, maar ik vermoed van niet.

Indien mijn veronderstelling klopt, wordt het imo toch een pak minder interessant om voor de laatste te kiezen.

Any thoughts?

Grtz
 
VRT NU en VTM Go zouden er al zijn voor Android TV, bij Streamz zouden ze eraan bezig zijn.

Ik wil straks wel eens checken, ik heb een Chromecast met Google TV. Vind het persoonlijk wel handiger, ook voor de kinderen die het zo intuitief kunnen bedienen.

Technisch zijn er ook wat verschillen:
The Chromecast with Google TV tops out at 4K UHD video at 60 frames per second, beating the Chromecast 3 (1080p @ 60fps) handily. It's also got support for Dolby Vision, HDR10 and HDR10+, for darker black tones and brighter colors — none of which you get with the Chromecast 3
 
VRT NU en VTM Go zouden er al zijn voor Android TV, bij Streamz zouden ze eraan bezig zijn.

Ik wil straks wel eens checken, ik heb een Chromecast met Google TV. Vind het persoonlijk wel handiger, ook voor de kinderen die het zo intuitief kunnen bedienen.

Technisch zijn er ook wat verschillen:

Waarmee je dan insinueert dat deze er ook voor google TV aankomen?

Zou de zaak inderdaad wel veranderen. Ter info: vandaag kan ik via mijn TV gewoon ook al meteen navigeren op Netflix en Prime (en waarvoor we dus de huidige, oude, chromecast niet gebruiken).

Blijkbaar wel Apple TV? Verbaast me :p.
 
Waarmee je dan insinueert dat deze er ook voor google TV aankomen?

Ja sorry, Android TV is nu volledig renamed naar Google TV denk ik 🙂

Even gecheckt en VTM GO, VRT NU, Streamz, Telenet TV zijn allemaal beschikbaar via Google TV dus proper te bedienen rechtstreeks via de Chromecast with Google TV.
 
Ja sorry, Android TV is nu volledig renamed naar Google TV denk ik 🙂

Even gecheckt en VTM GO, VRT NU, Streamz, Telenet TV zijn allemaal beschikbaar via Google TV dus proper te bedienen rechtstreeks via de Chromecast with Google TV.

Dat maakt het verhaal helemaal anders natuurlijk, dan bestel ik die met Google TV. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan