Wedstrijd: Win Scarlet Nexus én bijhorend canvas gemaakt door Zwoltopia!

Wij mogen van Bandai Namco een Xbox Series X|S/Xbox One-spel weggeven van Scarlet Nexus. Daar blijft het niet bij, want je krijgt hier ook een canvas van Zwoltopia bij! Een uniek collector's item! Wat je hiervoor moet doen, is erg eenvoudig.

Gamescom is alweer voorbij. Net als andere jaren was deze beurs, die dit jaar volledig digitaal werd gehouden, weer goed voor enkele nieuwe aankondigingen. Naast nieuwe aankondigingen werden ook heel wat nieuwe trailers van grote en kleine kleppers getoond. Laat hieronder een reactie achter waarin je vertelt welke game voor jou de show stal op gamescom. Er wordt van alle deelnemers een willekeurige winnaar geloot. De wedstrijd loopt tot en met 12 september. Succes!

Zwoltopia.jpg
 
Kijk vooral uit naar Elden Ring, maar ben ook wat benieuwd naar Cult of the Lamb - hoop dat dat wat een aanstekelijke indiehit zou worden
 
Saints Row sprong er voor mij toch uit, hopelijk terug wat minder over the top en iets meer realisme + het uitbouwen van je gangsterimperium lijkt me veelbelovend
 
Elden Ring all the way (ook al was het niet meer dan wat images en interviews)!
Er is niks waar ik meer naar uit kijk dan een nieuwe game van Hidetaka Mizazaki!
 
Saints Row was het meest indrukwekkend imho. Maar eigenlijk het enige dat voor mij telde is de melding van de datum 18/02/2022, de release date voor Horizon: Forbidden West.
 
DoKéV, had er nog nooit van gehoord, maar die mix van kiddy, colourful en weird ligt mij wel 🥰

Overigens grote Zwoltopia fan, zou dit geweldig vinden 🧡🧡🧡
 
Als grote fan van zaken als rollercoaster tycoon en meer recent het geweldige planet coaster ben ik wel heel benieuwd naar Park Beyond. Niet de grootste titel van gamescon, maar kijk hier stiekem wel het meeste naar uit :D
 
Terug
Bovenaan