Wat vonden jullie de mooiste goal?

Mooiste ? De vrije trap van Chavez denk ik
Arassaeta vond ik persoonlijk wel n heel lekkere combinatie van Uruguay vs Ghana
of die onwaarschijnlijke stifter van Aboubakar, zeer speciaal

En dan nog:
Het doelpunt van Richarlison was wel knap
De ingeving bij de vrije trap van NL ook tegen Argentinië
Of de goal van Zyech tegen Canada
Mitrovic met de kop tegen Zwitserland
 
Mooiste ? De vrije trap van Chavez denk ik
Arassaeta vond ik persoonlijk wel n heel lekkere combinatie van Uruguay vs Ghana
of die onwaarschijnlijke stifter van Aboubakar, zeer speciaal

En dan nog:
Het doelpunt van Richarlison was wel knap
De ingeving bij de vrije trap van NL ook tegen Argentinië
Of de goal van Zyech tegen Canada
Mitrovic met de kop tegen Zwitserland
Oja Chavez! Dat is een goede. Arassaeta, tja. Aardig. Mooie stift van Aboubakar ja.

Ziyech moet ik eens terugkijken. Edit: Goh die bal gaat er toch niet heel bijzonder en vrij laag in. Hoeft niet in de top goals wat mij betreft.
 
Voor mij die van Richarlison, hoor.

Er waren nog een paar knappe goals, individueel (hierboven al een paar vermeld) of als team (goal Neymar tegen Kroatië).
Maar zo'n kunststukje dat Richarlison liet zien, dat zie je zelden of nooit, laat staan op een WK.
 
Momenten die me bij blijven van dit WK:
Messi's gemiste penalty
Saoedi-Arabië wint van Argentinië
De Saoedi's nemen nemen Mexico mee in hun val in de groepsfase.
Penalties Brazilië-Kroatië.
Goals van Ramos.
De negatieve aandacht voor CR7, het lachje bij het publiek, de offside-goal waarvan hij allang wist dat het offside was, maar hij was gefrustreerd...
Neymar's tiki-taka goal, Neymar's bijna olympische goal.
Lukaku's net-niet kansen.
Bats' goal tegen Canada.
Modric's algemene manier van hoe hij spelmaakte.
Gvardiol zijn masker.
Tatoeages in de nek, een vogeltje bij een Braziliaan en een bommetje bij een Kroaat.
Penalties Spanje - Marokko, ongelooflijk dat Spanje zoveel miste.
Het talent van Doku en Onana
Hands van Messi, doorsteekpasses en goals.
Gemiste penalty van Kane
De keeper van Marokko
De goal van Nederland tegen Argentinië, 30 seconden na de tiende minuut in de blessuretijd. En dan die penalties. De belachelijke ref van die match.
Die goal van Mbappé tegen Polen, waar het leek dat hij te lang treuzelde
De strijdvaardigheid van Marokko en de bondscoach

Ik denk dat ik ga voor de vrije trap van Nederland tegen Argentinië. Dat was een mooie ingeving. Het was ook belangrijk in de match: het waren echt de laatste seconden op dat moment, zo kwamen de Nederlanders toch nog gelijk en gingen ze naar verlengingen...
 
Momenten die me bij blijven van dit WK:
Messi's gemiste penalty
Saoedi-Arabië wint van Argentinië
De Saoedi's nemen nemen Mexico mee in hun val in de groepsfase.
Penalties Brazilië-Kroatië.
Goals van Ramos.
De negatieve aandacht voor CR7, het lachje bij het publiek, de offside-goal waarvan hij allang wist dat het offside was, maar hij was gefrustreerd...
Neymar's tiki-taka goal, Neymar's bijna olympische goal.
Lukaku's net-niet kansen.
Bats' goal tegen Canada.
Modric's algemene manier van hoe hij spelmaakte.
Gvardiol zijn masker.
Tatoeages in de nek, een vogeltje bij een Braziliaan en een bommetje bij een Kroaat.
Penalties Spanje - Marokko, ongelooflijk dat Spanje zoveel miste.
Het talent van Doku en Onana
Hands van Messi, doorsteekpasses en goals.
Gemiste penalty van Kane
De keeper van Marokko
De goal van Nederland tegen Argentinië, 30 seconden na de tiende minuut in de blessuretijd. En dan die penalties. De belachelijke ref van die match.
Die goal van Mbappé tegen Polen, waar het leek dat hij te lang treuzelde
De strijdvaardigheid van Marokko en de bondscoach

Ik denk dat ik ga voor de vrije trap van Nederland tegen Argentinië. Dat was een mooie ingeving. Het was ook belangrijk in de match: het waren echt de laatste seconden op dat moment, zo kwamen de Nederlanders toch nog gelijk en gingen ze naar verlengingen...
Zo hoor ik het graag Belloc. De Hollanders die het meest memorabele moment van het WK neerzetten. ;)
 
Een gelijkaardig moment, of de combinatie vond ik ook ongeveer even memorabel in de match van Brazilië - Kroatië: de goal van Neymar in toegevoegde tijd, en dan een paar minuten voor het einde van de verlengingen de goal van Petkovic, die leidt naar strafschoppen. Super spannend.
 
Begint bij Messi, mooie actie van revelatie Mac Allister en knap binnen geduwd (Petertje vond dat hij de bal slecht raakte) door Di Maria die zo een laatste kunstje opvoert. Knap.

Mij paar keer serieus geërgerd aan Petertje dit toernooi.
- het cringe interview met Bobby
- Berghuis is Bergwijn blijkbaar. Namen werden gewoon doorheen gehaald en 't is niet dat die spelers op elkaar gelijken eh.
- Gisteren nog Lautaro Martinez toen hij het over de keeper had...

Ik ben ervan overtuigd dat die stuiter gewoon de bedoeling was van Di Maria, waardoor het doelpunt in feite nog genialer wordt. Voor mij de goal van het toernooi.
 
FIFA heeft de top 10 goals van dit toernooi bekend gemaakt. Ik vind het een erg goede selectie, de beste goal moet nog bekend worden gemaakt. Daar wordt op gestemd.

Salem Al-Dawsari (Saudi Arabia) vs Argentina
Enzo Fernandez (Argentina) vs Mexico
Luis Chavez (Mexico) vs Saudi Arabia
Richarlison (Brazil) vs Serbia
Richarlison (Brazil) vs South Korea
Neymar (Brazil) vs Croatia
Cody Gakpo (Netherlands) vs Ecuador Vincent Aboubakar (Cameroon) vs Serbia Paik Seung-ho (South Korea) vs Brazil Kylian Mbappe (France) vs Poland
 
Terug
Bovenaan