Wat is uw lievelings ijsje

KBE

Well-known member
Nu de zomer dichter komt, zullen er ongetwijfeld wel veel ijsjes / cremes verkocht worden.
Wat eten de meeste hier zo ? Kunnen misschien eens nieuwe smaken en varianten ontdekken.

Banana split hier is toch een van mijn favorieten.
 
Maakt me niet uit zolang het maar zonder vanille is en zonder advocaat!
Fruitcoupe, bresilienne, dame noir,...

Hier thuis een doos walnotenijs aan het leeglepelen uit Albert Heijn, verrassend lekker!
 
Coupe bresilienne! 😋😋😋
En met enkel vanille-ijs. Overkomt me dus ook elke keer; als ik dat ergens voor de eerste keer bestel en vraag of dat met alleen vanille kan (en dus niet met mokka) reageren die alsof toch niemand dat ooit met mokka zou doen. Maar de keer dat ik het niet vraag, krijg ik gegarandeerd een met vanille en mokka 🙄
 
Maakt me niet uit zolang het maar zonder vanille is en zonder advocaat!
Fruitcoupe, bresilienne, dame noir,...

Hier thuis een doos walnotenijs aan het leeglepelen uit Albert Heijn, verrassend lekker!
Lijkt me dat we complementair zijn voor het belangrijkste in het leven 😎😆
 
Niets gaat boven heerlijk vers goed gemaakt vanille ijs.
Ik zou het alle dagen kunnen eten.
Met chocoladesaus, met aardbeitjes, ....

Op een hoorntje durf ik er soms wel eens iets anders bij te nemen, maar in een coupe zal het altijd iets met vanille zijn.
 
Die magnums van Lotus zijn verdomd lekker moet ik zeggen. Als het een bolletje is hazelnoot of vanille :)
 
Stracciatella, rum rozijn, banaan, aardbei, framboos, speculaas en sinds kort de kasteel rouge ijs!
 
Magnum Almond, Stracciatella, Banana Split en als het eens wat vettiger voor den tv mag, ne pot Ben en Jerry's Chunky Monkey
 
een simpel vanille. Met niks erop en eraan, zelfs geen slagroom, want dat verneukt de smaak van vanille. Vanille = 😍
 
Vanille, pistache, mokka, stracciatella
Ook heel erg fan van Ben & Jerry's Cookie Dough :love:
 
Terug
Bovenaan