Wat heb jij vandaag gekookt?

Zelfgemaakte pizza vandaag
8H2hEwy.jpg
 
Vandaag maak ik échte Tiroler Gröstl :D
Vlees is gisteren al gebakken en heeft kunnen trekken, vandaag in kleine stukjes snijden, onder de middag bak ik de patatjes al voor en dan kan het nog een halve dag staan trekken met de kruiden op. En vanavond ein speigeleiken derover und fressen maar!
 
Vandaag maak ik échte Tiroler Gröstl :D
Vlees is gisteren al gebakken en heeft kunnen trekken, vandaag in kleine stukjes snijden, onder de middag bak ik de patatjes al voor en dan kan het nog een halve dag staan trekken met de kruiden op. En vanavond ein speigeleiken derover und fressen maar!

Dat is zo lekker! Dikwijls gegeten op kerstmarkten in Duitsland en skireizen in Oostenrijk, ook perfect tegen ne kater.
 
the secret ingredient is karweizaad (beter gekend als kümmel in de alpenregionen) Dat geeft de typische smaak aan een echte Tiroler Gröstl
 
the secret ingredient is karweizaad (beter gekend als kümmel in de alpenregionen) Dat geeft de typische smaak aan een echte Tiroler Gröstl
Gisteren frituur & vanavond Gröstl. Dat wordt live action Warzone ten huize Tomski dit weekend. Gas is moving in...
 
vanmiddag aan begonnen tijdens de pauze, nu staat het zachtjes te pruttelen...
vanavond stoverij van everzwijn met boschampignons :p:p:p
Vlees stond al van gisteren te marineren.
 
vanmiddag ist hier een BBQ rib sandwich.

ribbekes zijn aant low & slowen momenteel, nog een uurke of 3 te gaan op 110 graden, ingepakt in zilverpapier met een rub van bruinesuiker, paprika, lookpoeder peper en zout.
Laatste half uur, de bbq saus erover smeren

straks nog de ajuin bakken met balsamico azijn en bruin suiker.

Dan het brood in de oven laten grillen met wa verse boter opgesmeerd langs de binnenkanten..

alles tussen het broodje kwakken met wat verse peterselie op en smullen maar :D

hqdefault.jpg
 
Kip katsu curry gemaakt vanmiddag.

Japanse currysaus 😍

63KoWvX.jpg
Welk recept heb je gebruikt? Ik gebruik dat van Justine Schofield. Al paar keer gemaakt en is echt een aanrader!
 
Welk recept heb je gebruikt? Ik gebruik dat van Justine Schofield. Al paar keer gemaakt en is echt een aanrader!
Ik die van hastes kitchen.

 
Terug
Bovenaan