Vrijgezellenfeest Warschau

Whatever you do.. Ga niet naar air zone in Antwerpen of je eindigt zoals ik een week voor mijn trouw:

2xPLUXA.jpg
dBjHeMb.jpg
 
Wat zijn de verwachtingen? Ist de bedoeling om u drie dagen crimineel zat te drinken en dan nen helen dag in u bed te stinken (niets mis éh), of wilt ge ook iets waar ge wat kunt rondlopen en wat dingen zien?
Nee is ook om wat rond te lopen en iets te zien, ik kan dat persoonlyk niet aan 3d vollenbak zuipen :')
ik heb ook nog nooit ne vrijgezelle gehad waar 1 iemand dat ineenstak.. altijd wel ne man of 4-5 dat vergaderde
We zijn inderdaad met 3 maar ene zit in een scheiding dus trekt er zich niet veel van aan. De andere wille afwachten met corona maar ik pak het liever nu al aan :)
Ge hebt er goede hoop in...
Eind september? Naar een land zoals NL? Zal zolang niet duren zelfs.
Geen voorwaarden qua budget of activiteiten?
Nope geen voorwaarden qua activiteiten, sta open voor alles.
Als budget geen issue is: Vegas :)
Naar Vegas en terug in 3 dagen? Lijkt me iets te zot.
Welke totale kostprijs moet ik me voorstellen bij zo'n meerdaags vrijgezellenfeest in het buitenland?
Ja budget staat nu op 500 euro maar afhankelijk van de locatie kan dit nog verhogen.
 
Ik ben deze post ook vol interesse aan het volgen. Afgelopen oktober één van mijn beste maten getrouwd. Daarvoor hadden we maar een halve vrijgezelle. De getuige had last minute laten weten om de week voor de trouw iets te drinken op iemand zijn terras.
Oke, het is in corona tijden, dus moeilijk iets in elkaar te steken, maar toch.

Aangezien ik weet dat die getuige niet echt een goede planner is wil ik eigenlijk een jaar later het iets fatsoenlijker doen, zodat die vriend nog wel een echte vrijgezelle heeft (ondanks 1 jaar trouw)
Het grootste probleem en twijfel om dingen te kunnen plannen en vastleggen is natuurlijk dat virusje :(
 
Dublin is ook een aanrader. Vlucht kost amper geld, pubs sfeer van smiddags tot middernacht. Erna moet je wel wat zoeken om discotheek oid te vinden

haha Vlucht kost inderdaad niets, maar als het aan u is om een rondje bier te betalen is ineens heel de portefeuille leeg voor 5 pinten :rofl:
 
Dat was bij ons exact 83eur per rondje.
11 halve liters & 1 guinness.
En er heeft 1e gans het weekend last gehad van zijn darmen :unsure:
 
Iemand tips voor een vrijgezellenfeest in België, Ardennen? We zouden begin juni gaan... hopen dat er tegen dan wat versoepelingen zijn. Het is nu ook niet dat er zo gekeken wordt naar die vakantiehuisjes natuurlijk...
 
Paintball, rivier afvaren in ne kajak, brouwerijen bezoeken, ...

Maar ik denk niet als ze nu nog aan’t twijfelen zijn om de horeca te openen op 1 mei da ge met nen hoop in een chalet gezellig bij elkaar moogt gaan zitten.
 
Wat is het budget, en hoe ver mag de verplaatsing zijn?

Paintball, rivier afvaren in ne kajak, brouwerijen bezoeken, ...

Maar ik denk niet als ze nu nog aan’t twijfelen zijn om de horeca te openen op 1 mei da ge met nen hoop in een chalet gezellig bij elkaar moogt gaan zitten.


Deze thread in acht nemend, best even verklaren dat horeca staat voor "hotel restaurant cafe", voordat de gemiddelde BGer in de war is :unsure:.
 
Het plan momenteel is om 3 dagen naar Duitsland te gaan en de Oktoberfest mee te pikken.
Iemand ervaring hier mee?
 
wij hebben 5-6j geleden 2 dagen amsterdam gedaan ergens in maart. Begonnen met bierfiets. met 6 een 30 liter vat leeggezopen op 2-3 uur, want ja, money's worth. vervolgens wat liggen strompelen richting koffieshops, als middageten spacecake gegeten, waarna elk beetje remming en gezond verstand volledig weg was. vervolgens gestrompeld naar de stripclubs. veel te veel betaald voor wat lapdances en tetjes, iets gegeten in burger king. weer een beetje nuchter. één vriend gaat café binnen om te plassen, komt terug met coke en 2CB. Iedereen zegt fuck it, why not. Eerste keer voor de meesten. Eerst de coke. paranoia rondwandelen en veel te veel babbelen. na een uur werkt het uit. De helft ( waar ik bij was) van de groep is het beu/moe en gaat jointe roken in coffeeshop. nog wat pinten zuipen achteraf op de camping en gaan slapen. de andere helft doet 2cb. Andere helft niet meer gezien tot de middag de dag nadien. één iemand heeft blijkbaar enkele uren in de cel geslapen omdat hij voor de mcdonalds aan het "rupsen" was in het graspleintje.

onvergetelijke 2 dagen en al bij al goed voor één keer :p respect voor degenen die dat elk weekend doen/overleven en de maandag nadien moeten werken. ik heb er 2 weken van mogen herstellen.



dit jaar trouwt een ander koppel en gaan we gewoon samen leggen voor eens te gaan racen op een circuit ofzo. nog niet aan uit.
 
Laatst bewerkt:
Het plan momenteel is om 3 dagen naar Duitsland te gaan en de Oktoberfest mee te pikken.
Iemand ervaring hier mee?
Als ge oktoberfest wilt doen zou ik nu al iets boeken om te verblijven... als ge zelfs nog iets (betaalbaar) vindt.
 
Het is Warschau geworden! mensen met ervaringen daar mogen ze altijd delen.
Club Level 27 en een tafel nemen. Aan de rivier zijn er ook feesten en is echt wel aangenaam. Hala koszyki is een soort food hallen tof om te doen met de maten.
 
Als ge oktoberfest wilt doen zou ik nu al iets boeken om te verblijven... als ge zelfs nog iets (betaalbaar) vindt.
En boek eventueel een tafel in de tent als dat al lukt uberhaupt. Anders zeker met opening al aan de tent staan tijdens t weekend of ge zit al niet samen als je bv met 10 personen of meer zou gaan.

2x oktoberfest gedaan, 1x met de ex en 2e keer met 2 maten. We gingen wel altijd op maandag zodat we rond t middaguur konden beginnen :p
 
Club Level 27 en een tafel nemen. Aan de rivier zijn er ook feesten en is echt wel aangenaam. Hala koszyki is een soort food hallen tof om te doen met de maten.
Die club level 27 ziet er wel next level uit, 15 euro voor een biertje :')
Merci voor de tips!
 
Vilnius, leuk en goedkoop.
In 2014 ben ik er 2 keer geweest. Geweldige sfeer (altijd volk dat op de toog stond te dansen enz.), goedkope drank, en al die clubs zaten voor 80% vol met vrouwen. :love2:
Toch echt één van mijn beste feesttijden daar beleefd toen.


In 2019 terug geweest, maar sinds de invoering van de euro is het er een pak minder tof... De prijzen zijn omhoog gegaan (nog steeds "goedkoop" voor ons wel) waardoor de lokale bevolking bijna niet meer uitgaat. Gevolg was dan ook zo goed als lege clubs, ofwel enkel maar een klein groepje Erasmus studenten waar niet echt leven in zat...

Volgend jaar toch maar eens naar Minsk gaan, waar het nog niet te toeristisch is en hopelijk wat van die tijden van Vilnius in 2014 terug herbeleven.
 
Terug
Bovenaan