Vrijgezellenfeest Warschau

Ik vond Warschau nu niet zo geweldig eigenlijk.

Zeker naar de kartbaan gaan bij 't nationale voetbalstadion.

Krakau is veel en veel leuker, als 't om Polen gaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al veel in Warschau geweest, mijne beste maat woont daar.
Ik kan wel enkele dingen aanraden,
als je van latijnse muziek houd https://www.warsaw.teatrocubano.com/
je hebt ook deze http://sketchnite.com/ das een club, maar die is iets minder. Je moet maar eens zoeken in de buurt van die 2 clubs vind je nog wel goede dingen.
Ik kan je ook dit hotel aanraden Hampton by Hilton in het centrum van Warschau prijs kwaliteit echt top, een zalig ontbijt en de bar is tot een stuk in de nacht open.
Om te eten moet je echt naar Der Elefant gaan https://derelefant.com/ das echt niet normaal lekker
of Semolino super gezellig Italiaans restaurantje en je kan er volledig je pasta's of pizza's samenstellen.
Als je in de zomer gaat zijn er langs de rivier ook altijd dingen open die echt gezellig zijn.
Ik heb al veel plezier beleefd ginder echt een zalige stad.
 
Ik vond Warschau nu niet zo geweldig eigenlijk.

Zeker naar de kartbaan gaan bij 't nationale voetbalstadion.

Krakau is veel en veel leuker, als 't om Polen gaat.
Tnx, kartbaan staat op de lijst

Ik ben al veel in Warschau geweest, mijne beste maat woont daar.
Ik kan wel enkele dingen aanraden,
als je van latijnse muziek houd https://www.warsaw.teatrocubano.com/
je hebt ook deze http://sketchnite.com/ das een club, maar die is iets minder. Je moet maar eens zoeken in de buurt van die 2 clubs vind je nog wel goede dingen.
Ik kan je ook dit hotel aanraden Hampton by Hilton in het centrum van Warschau prijs kwaliteit echt top, een zalig ontbijt en de bar is tot een stuk in de nacht open.
Om te eten moet je echt naar Der Elefant gaan https://derelefant.com/ das echt niet normaal lekker
of Semolino super gezellig Italiaans restaurantje en je kan er volledig je pasta's of pizza's samenstellen.
Als je in de zomer gaat zijn er langs de rivier ook altijd dingen open die echt gezellig zijn.
Ik heb al veel plezier beleefd ginder echt een zalige stad.
Tnx voor de tips, staan een paar leuke dingen tussen!
Ons hotel is Intercontinental geworden.

Zijn er nog "kalmere" activiteiten dat je kan aanraden? Onze maat waar de vrijgezellen rond draait, ligt momenteel in het ziekenhuis en er werd mij al meegedeeld door de partner dat de vrijgezellen een niveautje zal moeten zakken :p
 
Tnx, kartbaan staat op de lijst


Tnx voor de tips, staan een paar leuke dingen tussen!
Ons hotel is Intercontinental geworden.

Zijn er nog "kalmere" activiteiten dat je kan aanraden? Onze maat waar de vrijgezellen rond draait, ligt momenteel in het ziekenhuis en er werd mij al meegedeeld door de partner dat de vrijgezellen een niveautje zal moeten zakken :p
Goh ja, we hebben eens een escaperoom gedaan, ik weet alleen niet meer waar die juist was, maar dat kan ik nagaan voor jou als je wil?
Er zijn ook 2 of 3 indoorkarting circuits net buiten de stad, of je kan naar een schietclub gaan daar betaal je wat geld voor kogels en kan je zo wat met vanalles schieten, zelfs met een shotgun(echt gek) :laugh: maar dat was niets voor mij. Of als jullie voetbalfan's zijn zeker eens naar Legia Warschau gaan kijken, die sfeer is echt zot! Maar koop aub geen ticket in de razor (das de spionkop)
 
@hell-side-boy
Ik had nu deze activiteiten staan op mijn lijstje waar nog in moet gefilterd worden:

gun shooting
striptease
food of drinktour in stad
mountainbike / fietstocht
stad bezoeken
uitgaan
concentratiekamp treblinka
kartbaan bij 't nationale
escape room
Time Machine Minigolf
axe throwing
 
Striptease in Polen is serieuze afzuip en diefstal. Pinten 5 tot 10 keer zo duur als in normale bars en als ze denken dat je dronken bent, voegen ze een extra nul toe op de bankterminal bij het afrekenen. Proppers op straat zijn lekkere meisjes die je beloven dat een eerste drankje goedkoop of gratis is, maar uiteindelijk moet je toch 20 euro betalen omdat het kaartje per toeval niet geldig is ofzo.

Ik raad je aan om de Nederlandse serie "Oplichters in het Buitenland" te bekijken als je echt naar een striptease bar wil gaan om je vertrouwd te maken met sommige scam tactieken. Onderstaande gaat over Krakau, maar genoeg plekken in Warschau die hetzelfde doen. Ook in aflevering 3 en 4 wordt er gepraat over de wisselkantoren diefstallen, ook belangrijk als je naar Warschau gaat om daar mee rekening te houden.

 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Strip tenten rippen je af? Shocker :ROFLMAO:

Ik dacht wie met tetten zwaait integer was

Ik ben nooit naar striptease bars in Belgie geweest, maar in Polen is het van een dusdanig niveau dat er televisieafleveringen op de Nederlandse TV aan gewijd worden. Voor Belgie is dat niet het geval.
Je wordt letterlijk bestolen zoals je in het filmpje kan zien, en commentaar geven of geld terug vragen resulteert in geweld. Als je niet voldoende geld hebt, word je in mekaar geklopt (soms met dodelijke afloop) en als je kaart geweigerd wordt en je hebt geen cash, dan word je door bouncers begeleidt naar een bankcontact terminal en wordt je kaart geplunderd.
Politie helpt niet of nauwelijks.

Ik denk niet dat er effectief mensen tevreden uit zo'n tent komen.
 
Ik ben nooit naar striptease bars in Belgie geweest, maar in Polen is het van een dusdanig niveau dat er televisieafleveringen op de Nederlandse TV aan gewijd worden. Voor Belgie is dat niet het geval.
Je wordt letterlijk bestolen zoals je in het filmpje kan zien, en commentaar geven of geld terug vragen resulteert in geweld. Als je niet voldoende geld hebt, word je in mekaar geklopt (soms met dodelijke afloop) en als je kaart geweigerd wordt en je hebt geen cash, dan word je door bouncers begeleidt naar een bankcontact terminal en wordt je kaart geplunderd.
Politie helpt niet of nauwelijks.

Ik denk niet dat er effectief mensen tevreden uit zo'n tent komen.
Ben ik blij dat we dit nooit gedaan hebben als we onze maat gingen bezoeken, als ik dat zo lees...
Woonde jij ook niet in Polen als ik me niet vergis?
 
Ik ben nooit naar striptease bars in Belgie geweest, maar in Polen is het van een dusdanig niveau dat er televisieafleveringen op de Nederlandse TV aan gewijd worden. Voor Belgie is dat niet het geval.
Je wordt letterlijk bestolen zoals je in het filmpje kan zien, en commentaar geven of geld terug vragen resulteert in geweld. Als je niet voldoende geld hebt, word je in mekaar geklopt (soms met dodelijke afloop) en als je kaart geweigerd wordt en je hebt geen cash, dan word je door bouncers begeleidt naar een bankcontact terminal en wordt je kaart geplunderd.
Politie helpt niet of nauwelijks.

Ik denk niet dat er effectief mensen tevreden uit zo'n tent komen.

U zei? :unsure:

46-DCFCD7-CEFE-4-C19-989-C-1-B31-F9-CC8-D87.jpg
 
Krakau of Barcelona zeker aanraders! Warschau zou ik skippen, daar valt niets te beleven.
Daar moet ik u toch tegenspreken, als je er je plekjes kent is er wel zeker iets te beleven, Krakau is idd de moeite heb ik horen zeggen, Barcelona wel al gedaan maar is zo overrated net als Parijs. Ieder zijn goesting zeker...
 
Tnx, kartbaan staat op de lijst


Tnx voor de tips, staan een paar leuke dingen tussen!
Ons hotel is Intercontinental geworden.

Zijn er nog "kalmere" activiteiten dat je kan aanraden? Onze maat waar de vrijgezellen rond draait, ligt momenteel in het ziekenhuis en er werd mij al meegedeeld door de partner dat de vrijgezellen een niveautje zal moeten zakken :p
Hoezo staat @straight_six terug op trouwen :unsure:
 
Terug
Bovenaan