Solved Question Vreemde pop-ups op mobile (app)

This post has been solved

Waelvis

Well-known member
Crowdfunder FE
Hmm...

Kheb iets raar voor met de BG-"app" op m'n Android gsm.





Als ik een reply aan het typen ben krijg ik op random plaatsen op m'n scherm gelijk kotjes die er op springen. Ik probeer het via een screen recorder vast te leggen, maar dan krijg ik ze niet.

Het zijn precies kadertjes van een pop-up doe er half doorkomt.

Aah, daar was er een. Zonder de screenrecorder krijg ik het met momenten bij elk woord.
Af en toe heb ik het ook als in gewoon op het forum scroll.

Nu al een paar keer rechtsonder, maar soms ook bovenaan en/of links.

Kbeb m'n gsm al herstart en het blijft. Ook enkel hier op BG last van precies.
 

Bijlagen

  • az_recorder_20230217_095726.jpg
    az_recorder_20230217_095726.jpg
    359,3 KB · Weergaven: 10
Doet ie het ook als je gewoon in de browser werkt (ipv "de app", die eigenlijk ook gewoon een browser is maar anders!)?
Heb je ads aangezet op jouw account?

Nog mensen die dit ooit gezien hebben?
 
Doet ie het ook als je gewoon in de browser werkt (ipv "de app", die eigenlijk ook gewoon een browser is maar anders!)?
Heb je ads aangezet op jouw account?

Nog mensen die dit ooit gezien hebben?
Khad ook al gedacht het naar hier te verplaatsen, maar je was me voor.

Gewoon in Chrome op m'n gsm heb ik het ook, en af en toe ook bij het gewoon scrollen als ik aan het bijlezen ben.

Ik heb ads aan staan (grote header), maar heb wel een private DNS actief op m'n gsm, dus zie geen ads.

Ondertussen ook in Chrome op een ander forum hetzelfde gemerkt. Dus het zal niet aan BG liggen, maar eerder aan mijn gsm... :(
 
BG heeft een app!?!?!
Een volwaardige app zou het mogelijks wat teveel eer toekennen zijn, het is een PWA. As far as we know werkt het niet op iOS, maar wel op de meeste Androids en Windows (Chrome). Is een soort snelkoppeling die de site opent in een lightweight browser.
 
Een volwaardige app zou het mogelijks wat teveel eer toekennen zijn, het is een PWA. As far as we know werkt het niet op iOS, maar wel op de meeste Androids en Windows (Chrome). Is een soort snelkoppeling die de site opent in een lightweight browser.
Blijkbaar zou het in 1 van de volgende release moeten lukken:

 
Blijkbaar zou het in 1 van de volgende release moeten lukken:


We hebben vandaag de software een update gegeven waaronder deze nieuwe feature:

XenForo 2.2.13 Release Notes zei:

Full iOS PWA compatibility with push notification support​

iOS 16.4 finally introduced push notifications for iOS devices. To facilitate this, your members need to install your site as a PWA (by utilising the Add to Home Screen feature in Safari). XenForo 2.2.13 now satisfies all of the prerequisites for this to support push notifications which can be enabled by your members once they log in through the PWA and enable push notifications in their Preferences.

The PWA (progressive web app) has now been enhanced with additional gesture based or UI controls, including pull down to refresh and a floating back button.
 
Terug
Bovenaan