Vraagje omtrent regel delen Spotify-accounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Destel

Well-known member
Crowdfunder FE
WAT MAG JE VERKOPEN (EN WAT NIET)

NIET (ook niet als ruil of gratis)

  • [...]
  • Het delen van Spotify-accounts.
  • [...]

Gaat deze regel over het delen van 1 enkel account of ook over het delen van een Spotify family abonnement?
 
Oplossing
En gewoon gedogen, is dat geen optie?
Nee, لا, Nā, Non, Nein, Όχι, A’a, नहीं, No, いいえ, Tidak, 不是, होइन, Nie, Não, Nahi, Nu, Nyeh, Mana, Nej, ఏ!

Ma echt gasten, begrijpen jullie niet dat wij daaromtrent geen enkel risico willen nemen? Bij jullie gaan ze inderdaad niet komen aankloppen als het mis loopt. Voor ons staat er mogelijks wel wat meer op het spel dan toegang tot een gedeelde account verliezen.

Wij doen dit niet om jullie te ambeteren hé. Respecteer onze beslissing en zoek deze specifieke dienst elders.
Spotify mag niet maar Youtube blijkbaar wel, zie topic van een vd crewleden terwijl in de voorwaarden van Youtube Premium staat dat de leden deel moeten uitmaken van hetzelfde gezin en op hetzelfde adres moeten wonen zoals bij Spotify.


 
Spotify is niet toegelaten omdat daar duidelijk in de regels staat dat de leden van het abonnement uit hetzelfde gezin moeten komen.
Bij Netflix, Disney+ en consoorten is dat niet het geval, en dat gedogen we dus ook.

Spotify mag niet maar Youtube blijkbaar wel, zie topic van een vd crewleden terwijl in de voorwaarden van Youtube Premium staat dat de leden deel moeten uitmaken van hetzelfde gezin en op hetzelfde adres moeten wonen zoals bij Spotify.


Oei, was niet de bedoeling.
Is bij deze verwijderd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat we hier dingen toelaten die tegen de TOS van een bedrijf zijn.
YouTube Premium wordt dus aan de regels toegevoegd.
 
Spotify is niet toegelaten omdat daar duidelijk in de regels staat dat de leden van het abonnement uit hetzelfde gezin moeten komen.
Bij Netflix, Disney+ en consoorten is dat niet het geval, en dat gedogen we dus ook.


Oei, was niet de bedoeling.
Is bij deze verwijderd. Het is uiteraard niet de bedoeling dat we hier dingen toelaten die tegen de TOS van een bedrijf zijn.
YouTube Premium wordt dus aan de regels toegevoegd.
Al die andere diensten hebben dat ook in de TOS staan.

Ik vind het alleszins een idiote regel :rolleyes:
 
We zijn net alle TOS afgegaan van de verschillende diensten en ze laten het allemaal NIET toe.
Is dus allemaal toegevoegd aan de lijst met wat niet mag verhandeld worden.
 
Jamaja dat wist ik al, maar waarom kunnen we die regel niet gewoon afschaffen?

(Dit gedeelte van de discussie wou ik liever in feedback voeren maar daar hebben ze mijn topic gesloten omdat het hier moet gebeuren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan