Netwerk VPN aanraders

Suphafly

Well-known member
Beste,

Welke vpn raden jullie aan?
Waarschijnlijk is dit afhankelijk van wat er mee wilt doen.

Dus zou eigenlijk voor de goedkoopste gaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik laat deze vraag open.

Een discussie over VPN providers is hier toegestaan, maar dit mag geen discussie worden over hoe bepaalde geoblocking of andere dingen te omzeilen.
 
Ik heb PureVPN. Stond goed aangeschreven en zeer lage prijs als je vooruit betaald voor bijvoorbeeld 2 jaar.
In praktijk merk ik wel erg veel wisselende snelheden, waardoor gewoon browsen soms al onmogelijk is. Als er een goede verbinding is, werkt het wel subliem. Erg handig in gebruik en zeer veel locaties.
 
Het is deze geworden

148€ betaald voor 2 jaar.
Maar heb 30 dagen op mij te bedenken.
96€ voor dedicated IP (wat ik blijkbaar toch niet nodig heb)
51€ voor basic von wat wel een ok prijs lijkt

Is vrij easy om met tv te connecteren, smart dns opzoeken en via hun website, en ingeven op tv.
Dus dit is was de hoofdreden waarom ik het wou voor mijn tv.

Maar opzich wel veel geld, dus ook maar eens gebruiken op de pc & smartphone.

Al moet ik wel nog eens verder uitzoeken hoe ik het optimaal kan benuttten
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit PIA gehad en weer opgezegd. Ik vond hun mobiele app niet goed. De app schakelde te traag waardoor ik soms geen internet had. Mocht ik nog eens voor een VPN gaan zou het Surfshark zijn. Die kan je op een ongelimiteerd aantal apparaten gebruiken.
 
Hier al enkele jaren NordVPN, best tevreden over & staat overal hoog aangeschreven. Op black friday momenten is een jaar abbo ook echt peanuts.
Ik twijfel wel om in de toekomst mee in mijn Protonmail pakket de VPN op te nemen, dan is alles gebundeld en Proton vertrouw ik erg goed.
 
Ik gebruik al een aantal jaar VPN Express, staat altijd aan op al mijn toestellen incl. GSM. Werkt meestal vlot, verhoogt wel data verbruik wat.
 
Ik gebruik ook al jaren express vpn, werkt perfect.
Misschien niet de goedkoopste maar ik heb er verschillende gehad de laatste 10 jaar en meest stabiele is toch die.
 
Vroeger Surfeasy vpn gebruikt. In 2020 overgestapt naar Surfshark omdat ik voor de prijs van Surfeasy een abonnement had van 2,5 jaar bij shark (Black Friday promotie).
 
Mijn ouders gaan een camper kopen en willen zich beschermen met vpn op publieke wifi's.
Gebruiken ze daar best de bovenstaanden voor?
 
Mijn ouders gaan een camper kopen en willen zich beschermen met vpn op publieke wifi's.
Gebruiken ze daar best de bovenstaanden voor?
Ik denk dat je niet kan missen met een van de VPN’s die hier reeds werden besproken. Als ze nog even kunnen wachten: Met Black Friday zijn er vaak, nog betere, promoties.
 
Okidoki. Ze kunnen zeker nog even wachten, die protonvpn ziet er goes uit.
Ik heb zelf NordVPN maar nu ik over die hack lees ga ik niet vernieuwen.
 
Ik gebruik al een aantal jaar VPN Express, staat altijd aan op al mijn toestellen incl. GSM. Werkt meestal vlot, verhoogt wel data verbruik wat.

Ik gebruik ook al jaren express vpn, werkt perfect.
Misschien niet de goedkoopste maar ik heb er verschillende gehad de laatste 10 jaar en meest stabiele is toch die.
Hier ook express vpn, nog nooit verbindingsproblemen gehad en ben er content van.
 
Het is deze geworden

148€ betaald voor 2 jaar.
Maar heb 30 dagen op mij te bedenken.
96€ voor dedicated IP (wat ik blijkbaar toch niet nodig heb)
51€ voor basic von wat wel een ok prijs lijkt

Is vrij easy om met tv te connecteren, smart dns opzoeken en via hun website, en ingeven op tv.
Dus dit is was de hoofdreden waarom ik het wou voor mijn tv.

Maar opzich wel veel geld, dus ook maar eens gebruiken op de pc & smartphone.

Al moet ik wel nog eens verder uitzoeken hoe ik het optimaal kan benuttten
Voor een volgende keer https://stacksocial.com/sales/private-internet-access-vpn-2-year-subscription
Ik vind die website wel een hele leuke omdat die echt wel aanbiedingen heeft.

AdGuard heb ik al heel even in gebruik en toen heb ik die lifetime licentie gekocht voor peanuts.
Aangezien ik AdGuard had en ze tegenwoordig ook VPN aanbieden met 't idee dat het perfect integreert dacht ik "Why not, interesting" maar van een perfecte integratie is totaal geen sprake.
M'n abonnement vervalt volgende week ofzo dus nu ben ik aan het uitkijken naar een nieuwe oplossing. ExpressVPN wordt overal wel aangeprezen maar is duur. Dus nu kijk ik uit naar een optie die goedkoper is maar toch betrouwbaar is.

Heb je enig idee ondertussen hoe PIA voor jou werkt?

EDIT: AdGuard op zich raad ik iedereen aan maar blijf weg van de VPN. Als ik beide wil inschakelen op m'n smartphone, dan valt AdGuard weg. Terwijl die compatibiliteit tussen beide apps net hun grootste troef had moeten zijn. ExpressVPN en AdGuard werkt wel maar is dus redelijk duur.
 
Voor een volgende keer https://stacksocial.com/sales/private-internet-access-vpn-2-year-subscription
Ik vind die website wel een hele leuke omdat die echt wel aanbiedingen heeft.

AdGuard heb ik al heel even in gebruik en toen heb ik die lifetime licentie gekocht voor peanuts.
Aangezien ik AdGuard had en ze tegenwoordig ook VPN aanbieden met 't idee dat het perfect integreert dacht ik "Why not, interesting" maar van een perfecte integratie is totaal geen sprake.
M'n abonnement vervalt volgende week ofzo dus nu ben ik aan het uitkijken naar een nieuwe oplossing. ExpressVPN wordt overal wel aangeprezen maar is duur. Dus nu kijk ik uit naar een optie die goedkoper is maar toch betrouwbaar is.

Heb je enig idee ondertussen hoe PIA voor jou werkt?

EDIT: AdGuard op zich raad ik iedereen aan maar blijf weg van de VPN. Als ik beide wil inschakelen op m'n smartphone, dan valt AdGuard weg. Terwijl die compatibiliteit tussen beide apps net hun grootste troef had moeten zijn. ExpressVPN en AdGuard werkt wel maar is dus redelijk duur.

Ik ben opzich tevreden van pia, prijs was ook maar iets van een 50€ voor 2 jaar
En ik kan alles wat ik wou kunnen, had nu geen grote eisen

Heb ook dedicated IP opgezegd , omdat ik dit niet nodig had, en heb gewoon men geld terug gekregen (was binnen de zoveel dagen geld terug)
 
Ik ben opzich tevreden van pia, prijs was ook maar iets van een 50€ voor 2 jaar
En ik kan alles wat ik wou kunnen, had nu geen grote eisen

Heb ook dedicated IP opgezegd , omdat ik dit niet nodig had, en heb gewoon men geld terug gekregen (was binnen de zoveel dagen geld terug)
Best gek hoe de promoties nu boven komen. Heb net even gekeken naar de PIA-site en kwam dit tegen https://www.privateinternetaccess.com/buy-vpn-online
Nog beter dan Stacksocial...

EDIT: wie bij Mobile Vikings zit heeft hier echt wel extra voordeel (Min. 50% terugbetaald).
 
Best gek hoe de promoties nu boven komen. Heb net even gekeken naar de PIA-site en kwam dit tegen https://www.privateinternetaccess.com/buy-vpn-online
Nog beter dan Stacksocial...

EDIT: wie bij Mobile Vikings zit heeft hier echt wel extra voordeel (Min. 50% terugbetaald).
Shit kom ik nu pas achter,

Ik moet wel zeggen dat ik de von weinig gebruik, dus ik zou mij niet direct aanschouwen als een goede referentie
 
Terug
Bovenaan