Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
"Als Greg niet meer met zijn gouden helm mag rijden , dan gaan we hem helemaal niet meer zien"

burn-meme.jpg

Dat is een beetje de insteek van Roger , als je niet aan veldrijden doet , dan ben je geen echte coureur :laugh:

Zaten wel een paar goeie quotes weer in:

"Als Greg niet meer met zijn gouden helm mag rijden , dan gaan we hem helemaal niet meer zien"

Net nu gekeken en de beste vond ik nog op het einde "Ik had nog nooit van Asgreen gehoord". Die jongen wint de week ervoor E3, het jaar ervoor KBK en bij zijn debuut in de RVV werd hij 2e maar Roger had daar nog nooit van gehoord. Wat minder in het veld bezig zijn en eens een koers kijken Roger.

Was eigenlijk al weer vergeten hoe sterk Asgreen vorig jaar was. Die zat al op 100km of zo van de meet met Alaphilippe in zijn wiel op kop te rijden.

Ik vind het format (De Ronde. nr... ) prachtig en kijk het graag nog eens opnieuw.
Ik vind het de max. dat je mee kan volgen in de volgwagen van de DS.

Ik vind het format (De Ronde. nr... ) prachtig en kijk het graag nog eens opnieuw.
Ik vind het de max. dat je mee kan volgen in de volgwagen van de DS.

Ik ben ook grote fan van. Vond wel dit jaar dat meevolgen in de woonkamer beetje cringy dat hoeft er voor mij niet. Ik was grote fan van Museeuw maar dat hij moet gaan kakken terwijl ze net op de Kwaremont zitten hoefde ik niet te weten hoor.

Ik ben ook grote fan van. Vond wel dit jaar dat meevolgen in de woonkamer beetje cringy dat hoeft er voor mij niet. Ik was grote fan van Museeuw maar dat hij moet gaan kakken terwijl ze net op de Kwaremont zitten hoefde ik niet te weten hoor.
Helemaal eens, is echt geen meerwaarde voor me. Mag er direct weer uit voor me. Was goed hoe het was.

Was natuurlijk ook door de Corona epidemie dat er weinig te filmen was van animo naast het parcours, ze roeien ook met de riemen die ze hebben.

Wat een nodeloos/oeverloos intro-geze*k alweer.
En steeds weer die f*ckn Echternachprocessie van ronduit nietszeggende interviews
:sleep: :sleep: :sleep:

Niemand zelf wachten op Campenaerts…amateurs jongens!

Er hebben al 2 man gewacht die kunnen gewoon niet volgen bergop he. Maakt ook niet uit. Dat maak je op dat moment nooit meer goed. Tenzij het om een of andere reden na de taaienberg stilvalt, maar dat gebeurt bijna nooit.

Amai, kstond naar de koers te kijken, stopt er zo een VIP-bus vol zatte West-Vlamingen :crazy: lol die zien niet meer de aankomst pijsk 🤔

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan