Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En zien we de oude Hirschi terug of gaat die nooit meer het niveau bereiken van voor zijn mysterieus ontslag.
Heeft begin Maart toch een koers gewonnen, geen deftige tegenstand maar wil toch zeggen dat zijn conditie moet goed zitten.

Wat is daar in godsnaam mee gebeurd? :eek:
Dat mag niet geweten zijn. De omkadering van DSM en Hirschi weten hoe het zit, een handvol journalisten ook, maar ik denk dat ze een soort dading ofzo hebben afgesloten waardoor men het niet in de openbaarheid mag brengen.

De journalisten in kwestie geven wel aan dat DSM wel een dwingende reden had, dus laat je fantasie gerust de vrije loop gaan! De poulain van Cancellara... :p

En natuurlijk ook wel wat blessures gehad.

DPG being DPG...

Kop: U keek massaal naar Milaan-Sanremo: ruim 800.000 kijkers zagen durfal Mohoric winnen

Kijkend naar het gemiddelde, iets minder dan een half miljoen kijkers... Gene vette, zelfs het laagste aantal ooit - Eurosport buiten beschouwing gelaten:
FOc0jZWXoAEhadI
Boeit Sanremo niet meer? Te mooi weer? Of is Vlaanderen de Michel echt zo beu???

DPG being DPG...

Kop: U keek massaal naar Milaan-Sanremo: ruim 800.000 kijkers zagen durfal Mohoric winnen

Kijkend naar het gemiddelde, iets minder dan een half miljoen kijkers... Gene vette, zelfs het laagste aantal ooit - Eurosport buiten beschouwing gelaten:
FOc0jZWXoAEhadI
Boeit Sanremo niet meer? Te mooi weer? Of is Vlaanderen de Michel echt zo beu???

Ik heb op Eurosport (engels commentaar) zitten kijken. De kijkcijfers zijn op die grafiek wel relatief wisselvallig natuurlijk. Was mooi weer hier misschien dat het ook daarmee te maken had. Geen idee welk weer het hier de voorbije jaren was de dag van MSR.

In de ronde van Catalonië een renner van Trek die in de afdaling over de balustrade valt. Wel zonder erg blijkbaar door de begroeiing. Dat gaat helaas toch ooit eens echt mis gaan. Evenepoel heeft daar al alle geluk gehad en zo zullen er nog wel zijn. Wel geen idee hoe je dat in de toekomst kan vermijden.

Ik heb op Eurosport (engels commentaar) zitten kijken. De kijkcijfers zijn op die grafiek wel relatief wisselvallig natuurlijk. Was mooi weer hier misschien dat het ook daarmee te maken had. Geen idee welk weer het hier de voorbije jaren was de dag van MSR.
In 2020 zaten we vnl. binnen vanwege de algemene lockdown.
In 2021 was de horeca ook dicht tijdens MSR. Geen idee in welke mate dat ook meespeelt.

Van het DSM verhaal , ik denk dat het eerder aan DSM ligt dan wat anders...
Waarschijnlijk iets als in: Hirschi wil zijn zadel een halve milimeter omhoog -> DSM weigert want er is toch een bikefitting uitgevoerd??? -> Hirschi doet lastig en wil niet meer koersen voor de aanpassing gebeurt is -> DSM geeft ontslag voor dwingende redenen. :coolbrows:

Hirschi had last van zijn heup(al 3 jaar lang eigenlijk) en is in december onder het mes gegaan dus kon pas vanaf maart terug in koers komen..

Van het DSM verhaal , ik denk dat het eerder aan DSM ligt dan wat anders...

Als je ziet hoeveel renners er nu al DSM hebben verlaten voor hun contract ten einde is mag je er inderdaad volgens mij vanuit gaan dat het vooral DSM is die het probleem is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan