Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat was dat hier over al dat gebash op Matthews? Wieltjeszuiger die geen wedstrijd kon willen.
Bij deze...

Get well soon Colbrelli...

ziekte kan de hartspier verzwakken natuurlijk daarom altijd gevaarlijk om al te zot te doen als je ziek bent of recent nog ziek bent geweest
Of zoals veel mensen corona gehad zonder het te weten, blijven verder trainen. Of te snel na zijn prik.
Hopelijk blijft het goed🤞

Eerste grote test voor MVDP zal wanneer er de laatste 80km vollen vak gekoerst zal worden.
Denk dat die weinig test nodig zal hebben. De test zal eerder zijn met hoeveel overmacht hij zijn 2de koers waar hij start zal winnen :P

Colbrelli wel echt mottig hoor. Ben eens benieuwd wat daar aan de hand is. Maar je zakt niet zomaar in elkaar, kan goed zijn dat dit heel ernstig is en hij de komende maanden/ jaren niet meer zal moeten koersen.

Colbrelli wel echt mottig hoor. Ben eens benieuwd wat daar aan de hand is. Maar je zakt niet zomaar in elkaar, kan goed zijn dat dit heel ernstig is en hij de komende maanden/ jaren niet meer zal moeten koersen.
Kan, laat ons hopen dat het meevalt.

Brrrr lees nu pas het nieuws van Colbrelli. Godzijdank is hij al bij bewustzijn want zo'n dingen lopen vaak slechter af. Hopelijk snel meer nieuws.

En waarom denk je dat hij zijn 2e koers met overmacht zal winnen?
De competitie is in de coppi e bartali lijkt me niet sterk genoeg om een VDP van een ritoverwinning te houden.
Ook is het parcours niet van die grootorde dat het extreem moeilijk is voor hem om zijn rit te kiezen en met overmacht dan ook te winnen.

Ik zie hem niet wachten op dwars door Vlaanderen om zijn eerste potentiële winst te pakken. Maar goed het kan zijn dat hij effectief wel rustig aan gaat doen in functie van Vlaanderen, Roubaix en de Amstel.

VDP gaat niet inhouden in Bartali, zeker al als je kijkt wat voor niveau de tegenstand is in die koers.

VDP gaat niet inhouden in Bartali, zeker al als je kijkt wat voor niveau de tegenstand is in die koers.
Mathieu kan hier waarschijnlijk gewoon alle ritten winnen, zeker stage 2 gaat niemand in dit veld hem een duim breed in de weg leggen. Stage 3 is misschien net iets te lastig kwa aankomst maar in dit veld...
Hirschi gaat wel snel weten wat hij nu écht waard is momenteel. Bettiol mag mij verrassen maar daar verwacht ik weinig van.

Voor de rest idd zwakke bezetting maar dat was vorig jaar niet anders. Ineos wel met een stevig team op papier maar Thomas trapt waarschijnlijk op zijn klassieke wijze weer geen deuk in een pakje boter. De Plus is nog maar afwachten hoe die voor de dag komt. Hayter dit jaar nog niet echt gezien.
Tobias Foss topkandidaat voor GC? Of is Chris Froome helemaal terug? :unsure:

Ulissi doet ook nog mee. Verwacht ook wel iets van Ben Hermans, zijn zo typische rondjes voor hem. En Nibali misschien? :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan