Vertrekken als Mathieu een plasje aan het doen is![]()
Voila zoiets

Als medefavoriet is het altijd moeilijk om het juiste moment te vinden. Tenzij je ze er los kan afrijden natuurlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertrekken als Mathieu een plasje aan het doen is![]()

De groep was idd erg klein na de Cipressa en vooral: UAE legde er daar beneden de pees op waardoor er niemand nog terug kwam. Ik kan mij niet herinneren dat ze de laatste jaren ooit met zo weinig de Poggio aangesneden hebben. Voor Mathieu alvast een gigantisch voordeel. Als je kijkt waar die vorig jaar maar zat bij het opdraaien, beetje zoals Roglic dit jaar... véél te ver. Cartouche al verschieten om bij de eerste 5 te geraken.Dikke, dikke koers van Mohoric!! Echt genieten vanaf dat die Poggio begint
Supercontent dat aanvallend koersen beloond wordt. Als het niet Pogacar was dan verdiende Mohoric het zeker ook wel!
INEOS is precies echt troep. Opmerkelijk hoe klein die groep was na de Cipressa.
Formolo is echt de Italiaanse Voeckler. Die ziet er altijd uit alsof hij zijn laatste 5 trappen aan het doen is.Formolo zijn mimiek op de Cipressa overigens, precies een begenadigde sologitarist ;D.
en dan met die oldskool neusplakker, GilbertstyleFormolo is echt de Italiaanse Voeckler. Die ziet er altijd uit alsof hij zijn laatste 5 trappen aan het doen is.

Gilbert 2011en dan met die oldskool neusplakker, Gilbertstyle![]()

Nu we dit hebben gezien, vraag ik mezelf af of er in de komende tien jaar nog een rassprinter M-S zal winnen.De groep was idd erg klein na de Cipressa en vooral: UAE legde er daar beneden de pees op waardoor er niemand nog terug kwam. Ik kan mij niet herinneren dat ze de laatste jaren ooit met zo weinig de Poggio aangesneden hebben. Voor Mathieu alvast een gigantisch voordeel. Als je kijkt waar die vorig jaar maar zat bij het opdraaien, beetje zoals Roglic dit jaar... véél te ver. Cartouche al verschieten om bij de eerste 5 te geraken.
Als Pogacar elk jaar meedoet, zal het niet snel stilvallen, vrees ik voor gans de hoop.Het is nu zo dat het nooit stilgevallen is, niet na de Cipressa, niet na de Poggio (want Mohoric was meteen al weg), dat gaat niet elk jaar zo zijn.
.
.A is dat vrijdag al, dagje verlof net gepland dus komt goed uitHet volgt mekaar toch weer bijzonder snel op, leuk zo!
Ik schrok een beetje toen ik zag dat het deze vrijdag al tijd is voor de E3prijs Harelbeke. Voor de zekerheid mijn agenda al volgezet met "busy" voor die middag om te kunnen kijken. Voor dit jaar durf ik met relatieve zekerheid te vermoeden dat de winnaar van E3 ook de winnaar van de RVV zal zijn. Enorm benieuwd hoe MVDP voor de dag zal komen en nog méér benieuwd naar wat WVA daar tegenover zal kunnen zetten. Met andere renners houd ik in alle eerlijkheid vrij weinig rekening.

Als Pogacar elk jaar meedoet, zal het niet snel stilvallen, vrees ik voor gans de hoop.
Hopelijk gaat het niet elk jaar zo zijn. Stel je voor dat sommigen hun kat sturen, omdat ze de voorgaande jaren telkens slecht gepositioneerd zaten en moesten afhaken halverwege de Poggio.
Eenmaal ze toch bij de eerste tien zitten, heb je nog af te rekenen met figuren als Bonifazio en Mohoric en zoals ze zeiden gisteren, je moet nog knechten hebben, want een sprinter gaat niet gauw de kastanjes uit het vuur halen. Die volgen de krachtpatsers.
Nu al benieuwd naar volgend jaar.
Mathieu zit dan nog in Italië. Buiten Mathieu en Pogi ontbreekt er volgens mij niemand van de grote toppers voor de E3.Het volgt mekaar toch weer bijzonder snel op, leuk zo!
Ik schrok een beetje toen ik zag dat het deze vrijdag al tijd is voor de E3prijs Harelbeke. Voor de zekerheid mijn agenda al volgezet met "busy" voor die middag om te kunnen kijken. Voor dit jaar durf ik met relatieve zekerheid te vermoeden dat de winnaar van E3 ook de winnaar van de RVV zal zijn. Enorm benieuwd hoe MVDP voor de dag zal komen en nog méér benieuwd naar wat WVA daar tegenover zal kunnen zetten. Met andere renners houd ik in alle eerlijkheid vrij weinig rekening.
Al zie ik dat ooit toch ook eens vies mislopen voor Matej... Super zotte correctie wel net voor die betonblokken, straf!Enorm benieuwd hoe MVDP voor de dag zal komen en nog méér benieuwd naar wat WVA daar tegenover zal kunnen zetten. Met andere renners houd ik in alle eerlijkheid vrij weinig rekening.
Mathieu zit dan nog in Italië. Buiten Mathieu en Pogi ontbreekt er volgens mij niemand van de grote toppers voor de E3.
Edit: Bettiol ook nog die in Italië zit.

De gekke anderhalve week start woensdag en eindigt volgende week zondag met vijf eendagswedstrijden op eigen bodem.Het volgt mekaar toch weer bijzonder snel op, leuk zo!
.De gekke anderhalve week start woensdag en eindigt volgende week zondag met vijf eendagswedstrijden op eigen bodem.
En in Spanje maken we ons op voor de Valverde-show.
Heerlijk.

Je hebt Yates verkeerd gespeld![]()
Is ziek geweest na de T-A, dus ik weet het zo nog niet.Je hebt Yates verkeerd gespeld![]()
De broertjes zaten toch in P-NIs ziek geweest na de T-A, dus ik weet het zo nog niet.