Pieterjan94
Well-known member
Daarom dat 'm MSR niet wilde rijden, kan zich dan niet meer wegsteken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet normaal.. heb daarVan der Poel zit er nog fris bij, straf toch.
Zeg dat vooral aan die continu hier op Evenepoel afgeven mij gedachtEn de anti-supporters/anti VDP boys zijn er ook terug, bij deze een waarschuwing. Tis elke koers het zelfde liedje. Hierna volgen infra’s.
ipv te zeggen, leuke einde ofzo. Mooie winnaar. Nope, direct op Mathieu beginnen afgeven. Steekt tegen hoor

Hij dacht letterlijk: ALL ORwa een geschifte afdaling. Hij had 3 keer op de grond kunnen liggen
Inderdaad... weer ferm zand in ogen gestrooid.. zo erg zal die blessure niet geweest zijnDaar kun je toch geen waarschuwing voor geven. Straks mag je Neymar geen duiker meer noemen. VDP (of zijn ploeg) heeft gewoon dat overdrijven met blessures in zich, het altijd erger doen uitschijnen dan het is om dan op de "verrassing" of zo te spelen. Iets wat hij totaal niet nodig heeft.

Verspreiding van fake news, aanzetten tot flame.Daar kun je toch geen waarschuwing voor geven. Straks mag je Neymar geen duiker meer noemen. VDP (of zijn ploeg) heeft gewoon dat overdrijven met blessures in zich, het altijd erger doen uitschijnen dan het is om dan op de "verrassing" of zo te spelen. Iets wat hij totaal niet nodig heeft.
Bwa kun je niet zeggen vind ik, heeft niet de koers gewonnen maar wel bepaald wie hem niet zou winnen, Pogacar. Derna was ie een beetje door zijn beste krachten denk ik.Van Aert toch minder dan verwacht. Zelf geen enkel initiatief genomen en niet meegesprint
Zie niet in waarom hij initiatief zou moeten nemen? Gaten toegetreden, gewerkt in de afdaling en gewoon geen goesting om te sprinten voor plaats drie denk ik.Van Aert toch minder dan verwacht. Zelf geen enkel initiatief genomen en niet meegesprint
Nee gij hebt gewoon geen inschattingsvermogen wanneer mensen serieus zijn of niet.Inderdaad... weer ferm zand in ogen gestrooid.. zo erg zal die blessure niet geweest zijn![]()
Say what? Heeft op alles gesprongen wat bewoog op de Poggio en heeft meer op kop gereden achter Mohoric dan de rest...Van Aert toch minder dan verwacht. Zelf geen enkel initiatief genomen en niet meegesprint
Ik had Mohoric en Turgis in mijn sporza wielermanager. Door hun openingen en die van andere had ik ze er al uitgezwierd.Niiiiiiice, ik had Matej staan in menne prono![]()

Inderdaad, maar wilt gewoon altijd winnen hè...Je hebt die koers al gewonnen, Wout moet imo veel vaker 'foert' durven zeggen en vooral ook niet altijd tonen dat hij goed is.
Ik volg je ergens, maar in mijn ogen heeft Roglic toch een beetje gefaald. (Niet goed genoeg? Maar ook 1x te gretig en het gat niet laten vallen).Say what? Heeft op alles gesprongen wat bewoog op de Poggio en heeft meer op kop gereden achter Mohoric dan de rest...
Zette in de sprint wel aan maar voelde direct Mathieu komen EN kon ook Pedersen niet remonteren en dan zette hij zich neer. Echt overtuigend was dit alleszins niet. Reed ook al weer veel te veel met zijn neus in de wind... Kragh vertrekt, Pogacar mee en zit wind op kop te bonken met Mathieu op het wiel. Je hebt die koers al gewonnen, Wout moet imo veel vaker 'foert' durven zeggen en vooral ook niet altijd tonen dat hij goed is.