Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom gaan Michel en Tom naar daar eigenlijk? Ze zien geen Reet :laugh:

Veel risico heeft geloond maar voor hetzelfde geld was het gewoon de ambulance in

Van zulke ontknopingen word ik echt onnozel.

Paar meterkes pakken, daarachter lichte twijfeling en vervolgens de pijp uit omdat niemand deftig wil meewerken.

Roglic weer knappe rol gespeeld

Straffe winst met een geschifte afdaling. Was wel al een soort outsider maar doe het maar. Van der Poel is klaar, da's duidelijk.

Wat een vreemde koers. En er wint een Sloveen en zijn naam is niet Roglic of Pogacar... Maar wel 2x bijna gevallen (1x in het kantje, 1 keer bocht gemist), en dan nog eens ketting eraf in de laatste km... :rofl:maar hij wint gelukkig wel.

VDP is wel in orde, maar moet toch wel nog bij voor de Ronde te winnen. Voor Parijs-Roubaix zou ik hem wel al durven opschrijven :crazy:

De blessurekomediant op het schavot, hoe verrassend :sarcastic:
Ach kom kom...

Hij zei dat hij 90% is. Dat lijkt mij duidelijk. Ten tweede, ik denk niet dat hij liegt over zijn blessure. Lijkt mij wel een blessure die er niet voor zorgt dat je niet meer kan koersen maar wel blijvend last van kan hebben, dus wat rustperiodes. Met een blessure te faken zou VDP ook niets winnen, iedereen weet dat het een klasbak is of het nu zijn eerste koers is van het jaar of zijn honderdste.

VDP meteen op het podium lol

Mohoric renner met bakken talent natuurlijk
3des of 10de maakt an sich niet uit hé. Maar voor VDP zelf mentaal belangrijk dat hij zo zicht eindigt.

Mooie winnaar ook, het is elk jaar iemand anders de laatste jaren. :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan