Pieterjan94
Well-known member
Hij maakt er een zware wedstrijd van in functie van De Lie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zat wel echt zeer slecht gepositioneerd. In feite straf dat hij nog zo dicht kwam."De veruit snelste sprinter ter wereld" geklopt door Ackermann en Hofstetter. Onderweg De Lie nog tegen de grond proberen te werken.![]()
Hij zat wel echt zeer slecht gepositioneerd. In feite straf dat hij nog zo dicht kwam.
Het is ook maar sinds woensdag geleden dat hij gewonen heeft ook natuurlijk
Dat van De Lie heb ik toch gemist denk ik. Ook in de herhaling.
Vanuit die positie moet de snelste man toch altijd winnen. Die 2 mannen voor hem zijn nu ook niet de Ewans en Jakobensen van deze wereld. Ik moet u toch ook niet de top 10 van woensdag laten zien om aan te tonen dat daar amper wat B-sprinters aan de start stonden?Hij zat wel echt zeer slecht gepositioneerd. In feite straf dat hij nog zo dicht kwam.
Het is ook maar sinds woensdag geleden dat hij gewonen heeft ook natuurlijk
Dat van De Lie heb ik toch gemist denk ik. Ook in de herhaling.
Was ik gisteren ook aan het denken. Wint wel niks maar je moet die uitslagen eens bekijken. In zijn laatste 6 wedstrijden 1 keer 7de en rest podium. Een man van absolute goudwaarde voor Arkea momenteel.Hoego rijdt echt wel weer goed dit jaar. Love him![]()
Overdrijven is ook een kunst hoor...Vanuit die positie moet de snelste man toch altijd winnen. Die 2 mannen voor hem zijn nu ook niet de Ewans en Jakobensen van deze wereld. Ik moet u toch ook niet de top 10 van woensdag laten zien om aan te tonen dat daar amper wat B-sprinters aan de start stonden?
Dat met De Lie heeft @Slackmans hieronder al neergeschreven.
Nee, dat statement ivm Merlier kan je mooi naast nog wat van die bedenkelijke uitspraken zetten.
Vanaf wanneer is Sanremo zowat het kijken waard? Vanaf welk uur ongeveer?
Als je het laatste half uur meepikt heb je al meer dan genoeg gezien.
Pogacar vs Pogacar???Milaan-Sanremo kondigt zich aan als een confrontatie tussen de beste ronderenner van het moment vs. de beste eendagsrenner
![]()
Wie houdt Tadej Pogacar aan de leiband?
Door een reeks late afzeggingen en invalbeurten en vooral de wonderlijke factor Tadej Pogacar begint het eerste wielermonument van het jaar in een sfeer van anarchie. Ontploffingsgevaar loert om de hoek.www.standaard.be
Pogacar vs Pogacar???
Ik ben alleszins klaar voor de spannendste 15km van het seizoen! Hopen op een onbekende naam.

Ik overdrijf natuurlijk als reactie op mrkendl zijn uitspraak. Ik zet Merlier ook in mijn top 3 hoor samen met Ewan en Jakobsen. Maar er is absoluut geen reden om te beweren dat Merlier veruit de snelste zou zijn.Was ik gisteren ook aan het denken. Wint wel niks maar je moet die uitslagen eens bekijken. In zijn laatste 6 wedstrijden 1 keer 7de en rest podium. Een man van absolute goudwaarde voor Arkea momenteel.
Overdrijven is ook een kunst hoor...
Dat Merlier momenteel de snelste is ga je mij niet horen zeggen maar jij doet hier precies of hij trapt geen deuk in een pakje boter.
Merlier won vorig jaar afgetekend de eerste sprint in Giro en Tour en zou er in de eerste helft vd Tour wrs meer gewonnen hebben als Alpecin niet onnozel gedaan had. Ewan en Jackobsen kan hij denk ik niet aan maar al de rest?
Gisteren was ook een sprint wind mee... positie is altijd belangrijk maar dan helemaal. Je houdt veel makkelijker je snelheid waardoor de mannen vooraan niet stilvallen en dus veel moeilijker te remonteren zijn van achter uit.
Alsof de vluchters enige kans hebbenAls de vlucht boven de 45 km blijft rijden gaan ze vanaf nu toch al aan vrij hoge snelheid +48km/uur mogen beginnen rijden om ze in te halen.