Voorjaarsklassiekers 2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw, Tietema 79e vandaag in Denain, op 11'49" van de winnaar. :unsure:

Ewan staat aan 6,5 overigens om te winnen in MSR. Deftige odd vind ik dat.
Dat lijken mij idd goede odds voor Ewan. Niet waanzinnig goed, ik denk niet Ewan pakweg 25% winstkans heeft maar de 15-16% die je nodig hebt om die bet BE te maken haal je wel denk ik. Zelfde verhaal voor Pogacar en Van Aert, ik weet niet wat hun odds zijn maar pak 3:1, 4:1 zou ik bv nooit pakken voor hen voor San Remo.
Voor pakweg Luik zou ik 2:1 wel durven pakken voor Pogacar :unsure:

Jammer voor Stuyven maar Pedersen is met zijn huidige vorm echt een van de topfavorieten wat mij betreft, meer dan Jasper dat was. Van Aert zal toch even slikken als hij dit leest. Die legt hij er niet zomaar even op in de sprint, dat hebben we in PN gezien…

Jammer voor Stuyven maar Pedersen is met zijn huidige vorm echt een van de topfavorieten wat mij betreft, meer dan Jasper dat was. Van Aert zal toch even slikken als hij dit leest. Die legt hij er niet zomaar even op in de sprint, dat hebben we in PN gezien…
Klein detail: MSR is zo'n dikke 100 km langer. Over Pedersen zou ik me nu niet teveel zorgen maken tbh.

Dat lijken mij idd goede odds voor Ewan. Niet waanzinnig goed, ik denk niet Ewan pakweg 25% winstkans heeft maar de 15-16% die je nodig hebt om die bet BE te maken haal je wel denk ik. Zelfde verhaal voor Pogacar en Van Aert, ik weet niet wat hun odds zijn maar pak 3:1, 4:1 zou ik bv nooit pakken voor hen voor San Remo.
Voor pakweg Luik zou ik 2:1 wel durven pakken voor Pogacar :unsure:
Wout 3,5 en Pogi 5.
Pedersen instant 4e favoriet aan 15 🤑

Klein detail: MSR is zo'n dikke 100 km langer. Over Pedersen zou ik me nu niet teveel zorgen maken tbh.

Pedersen ex-WK, 2e in RVV en winnaar GW. Die kan echt wel 7u op zijn fiets zitten hoor.

Toch wel frappant, 2 corona jaren achter de rug het ergste lijkt voorbij en net nu wordt iedereen ziek en wordt het deelnemersveld gewoon gedecimeerd. Jammer. Hopelijk is het ergste achter de rug tegen de april klassiekers.

Want Pedersen kan geen lange afstanden aan? Won al WK en Gent-Wevelgem en reed als jonkie podium in de Ronde. Snel sprinten na een lastige lange race is net zijn sterkte, als hij in vorm is.

Pedersen ex-WK, 2e in RVV en winnaar GW. Die kan echt wel 7u op zijn fiets zitten hoor.

Toch wel frappant, 2 corona jaren achter de rug het ergste lijkt voorbij en net nu wordt iedereen ziek en wordt het deelnemersveld gewoon gedecimeerd. Jammer. Hopelijk is het ergste achter de rug tegen de april klassiekers.

Want Pedersen kan geen lange afstanden aan? Won al WK en Gent-Wevelgem en reed als jonkie podium in de Ronde. Snel sprinten na een lastige lange race is net zijn sterkte, als hij in vorm is.
Ik zeg nergens dat Pedersen geen lange afstanden aan kan hè jongens. Alleen dat die zege in Parijs - Nice nu niet bepaald een ideale waardemeter is. Ik geef Wout gewoon veel meer kans als het tot een sprint komt op de Via Roma.

Daarnaast heeft Pedersen inderdaad al enkele toffe resultaten gehaald, maar toch ook veel absolute non-wedstrijden hè. Buiten die 2e plek in de Ronde en de winst in Wevelgem zijn zijn resultaten in topklassiekers eigenlijk gewoon heel matig tot slecht.

Dat Pedersen nu pas zijn debuut maakt, in laatste instantie als vervanger van dan nog is wel een totale aanfluiting imo... komaan zeg, is er daar dan niemand bij Trek die jongen eens een paar stampen onder zijn gat geeft? We spreken wel over een monument hé... en dat type van renner dan nog, dan moet je elk jaar starten punt.

En ineens is er nog maar één topfavoriet!
Die gaat niet naar San Remo komen om daar op het strand te liggen of een pizza te eten hoor!

Dat Pedersen nu pas zijn debuut maakt, in laatste instantie als vervanger van dan nog is wel een totale aanfluiting imo... komaan zeg, is er daar dan niemand bij Trek die jongen eens een paar stampen onder zijn gat geeft? We spreken wel over een monument hé... en dat type van renner dan nog, dan moet je elk jaar starten punt.
Ja, heel vreemd, dat zeker... dus normaal had die er (weer) niet bij geweest.

Als hij zaterdag iedereen er op legt, zal niemand verbaasd zijn.
Anderzijds, als hij al lost op de Cipressa, zal eveneens niemand verbaasd zijn.

Ik zet zelf mijn centjes in op Ewan voor zaterdag. Zou het hem wel gunnen ook.

Vdp bij de topfavorieten? Winnen lijkt me écht onmogelijk. Gaat dat procentje nog missen om de sprint te winnen… en alleen toekomen al zeker niet. maar top5 is realistisch voor mij, aanklampen en zich plaatsen in de sprint. Zeker in een koers als Sanremo.

Elk jaar diezelfde shitshow van de broertjes Roodhooft en MVDP over blessures en dan out of the blue vervroegd aan de start verschijnen.
Ik kan die pipo's eig echt niet meer hebben eerlijk gezegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan