Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterk! over die Unox'er gegaan hij hangt er terug aan, even recup en daan storende schakel in de ketting spelen. Zal belangijk zijn in de afloop van de wedstrijdAiai Benootje... hij gaat moeten zien dat hij nog mee is!
Amai wat was dat ginder?VDP ook eens getest in Italië
amai, inderdaad ook een sterk nummer, gans de dag aanvallen, teruggepakt worden en dan nog de sprint winnen... maar wel in een beperkter deelnemersveld natuurlijk. Maar is wel hoopgevend voor de rvv, beide tenoren zijn in bloedvorm... we krijgen dus hoogstwaarschijnlijk weer een klassiek duel Wout - Matthieu! ze gaan er weer vroeg aan beginnen, daar ben ik zeker van. Natuurlijk, als Benoot en Laporte dan ook zo sterk zijn die dag, dan zou er wel eens een ploegenspel kunnen gespeeld worden. ik denk niet dat vdp nog een mannetje gaat hebben als er een harde wedstrijd van gemaakt wordt.VDP ook eens getest in Italië
ik vraag het mij ook af.Nu gaat Woutje de zege ni wegschenken aan Laporte zeker?![]()