Pieterjan94
Well-known member
"Als Greg niet meer met zijn gouden helm mag rijden , dan gaan we hem helemaal niet meer zien"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Als Greg niet meer met zijn gouden helm mag rijden , dan gaan we hem helemaal niet meer zien"

Dat is een beetje de insteek van Roger , als je niet aan veldrijden doet , dan ben je geen echte coureur
Zaten wel een paar goeie quotes weer in:
Ik vind het format (De Ronde. nr... ) prachtig en kijk het graag nog eens opnieuw.
Ik vind het de max. dat je mee kan volgen in de volgwagen van de DS.
Helemaal eens, is echt geen meerwaarde voor me. Mag er direct weer uit voor me. Was goed hoe het was.Ik ben ook grote fan van. Vond wel dit jaar dat meevolgen in de woonkamer beetje cringy dat hoeft er voor mij niet. Ik was grote fan van Museeuw maar dat hij moet gaan kakken terwijl ze net op de Kwaremont zitten hoefde ik niet te weten hoor.

Ik zette de stream op en het ging over de toekomst van Thibaukesven nys
![]()

Ik begrijp dat ze het moeten vullen omdat ze geen livebeelden hebben, maar waarom dan zo vroeg beginnen met de uitzending? Crazy.Wat een nodeloos/oeverloos intro-geze*k alweer.
En steeds weer die f*ckn Echternachprocessie van ronduit nietszeggende interviews
![]()
![]()
![]()
Niemand zelf wachten op Campenaerts…amateurs jongens!
lol die zien niet meer de aankomst pijsk