Heeft begin Maart toch een koers gewonnen, geen deftige tegenstand maar wil toch zeggen dat zijn conditie moet goed zitten.En zien we de oude Hirschi terug of gaat die nooit meer het niveau bereiken van voor zijn mysterieus ontslag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft begin Maart toch een koers gewonnen, geen deftige tegenstand maar wil toch zeggen dat zijn conditie moet goed zitten.En zien we de oude Hirschi terug of gaat die nooit meer het niveau bereiken van voor zijn mysterieus ontslag.
Wat is daar in godsnaam mee gebeurd?En zien we de oude Hirschi terug of gaat die nooit meer het niveau bereiken van voor zijn mysterieus ontslag.

2 dagen geleden bedoel je ;-). Maar dan zie je dat Remy Mertz daar 3de eindigde en weet je genoeg over de tegenstandHeeft begin Maart toch een koers gewonnen, geen deftige tegenstand maar wil toch zeggen dat zijn conditie moet goed zitten.
Dat mag niet geweten zijn. De omkadering van DSM en Hirschi weten hoe het zit, een handvol journalisten ook, maar ik denk dat ze een soort dading ofzo hebben afgesloten waardoor men het niet in de openbaarheid mag brengen.Wat is daar in godsnaam mee gebeurd?![]()

Je hoort gewoon de motor brommen... Wat een arrogantie, hij wilt het niet eens wegsteken.....Hij reed op een brommer ipv op een fiets?
Misschien zag iedereen de bui al hangen toen Mathieu bevestigde?DPG being DPG...
Kop: U keek massaal naar Milaan-Sanremo: ruim 800.000 kijkers zagen durfal Mohoric winnen
Kijkend naar het gemiddelde, iets minder dan een half miljoen kijkers... Gene vette, zelfs het laagste aantal ooit - Eurosport buiten beschouwing gelaten:
Boeit Sanremo niet meer? Te mooi weer? Of is Vlaanderen de Michel echt zo beu???![]()

DPG being DPG...
Kop: U keek massaal naar Milaan-Sanremo: ruim 800.000 kijkers zagen durfal Mohoric winnen
Kijkend naar het gemiddelde, iets minder dan een half miljoen kijkers... Gene vette, zelfs het laagste aantal ooit - Eurosport buiten beschouwing gelaten:
Boeit Sanremo niet meer? Te mooi weer? Of is Vlaanderen de Michel echt zo beu???![]()
Wat is daar in godsnaam mee gebeurd?![]()
In 2020 zaten we vnl. binnen vanwege de algemene lockdown.Ik heb op Eurosport (engels commentaar) zitten kijken. De kijkcijfers zijn op die grafiek wel relatief wisselvallig natuurlijk. Was mooi weer hier misschien dat het ook daarmee te maken had. Geen idee welk weer het hier de voorbije jaren was de dag van MSR.
Waarschijnlijk iets als in: Hirschi wil zijn zadel een halve milimeter omhoog -> DSM weigert want er is toch een bikefitting uitgevoerd??? -> Hirschi doet lastig en wil niet meer koersen voor de aanpassing gebeurt is -> DSM geeft ontslag voor dwingende redenen.Van het DSM verhaal , ik denk dat het eerder aan DSM ligt dan wat anders...

Hirschi had last van zijn heup(al 3 jaar lang eigenlijk) en is in december onder het mes gegaan dus kon pas vanaf maart terug in koers komen..
Van het DSM verhaal , ik denk dat het eerder aan DSM ligt dan wat anders...
Of ik mis hier iets ofwel kijk jij naar een andere uitslagVandaag 5e (en net na MVDP en 3e van't peloton) in Coppi e Bartali![]()

10 is het nieuwe 5Of ik mis hier iets ofwel kijk jij naar een andere uitslag![]()
Nemesis is fan van Tesfatsion als ik sommige van zijn vorige posts onthouden hebOf ik mis hier iets ofwel kijk jij naar een andere uitslag![]()
.Tes wie?Nemesis is fan van Tesfatsion als ik sommige van zijn vorige posts onthouden heb.