Can't Solve Vivaldi: Dubbel pushnotificaties op windows desktop

demon326

Active member
Crowdfunder FE
Ik heb pushnotificaties aanstaan, maar ik krijg meldingen dubbel, zie:
dubbelnoti.jpg


OS: Windows 10
Browser: Vivaldi

Geen ID of het aan de browser of forum settings ligt :)
 
Had je toevallig 2 Vivaldi vensters open op dat moment? Blijkbaar is er een gekende bug hierover dat ie per venster een notification gaat doorsturen:

 
Had je toevallig 2 Vivaldi vensters open op dat moment?

Nope, wel meerdere tabs, maar geen andere vensters.. Ik krijg ook de meldingen meteen dubbel, zonder eerst de andere open te doen. Maar is dus een browser bug, wachten op externe fix dus :)
 
Ja ik heb wel stévig moeten scrollen op die bugtracker, amai de lijst is pretty huge 😅
 
Heb hier hetzelfde probleem. Op de gsm ontvang ik alles dubbel.
 
Heb hier hetzelfde probleem. Op de gsm ontvang ik alles dubbel.
Op men werk had ik uw ticket al instant gesloten wegens compleet gebrek aan details!

Android/iPhone?
Chrome/Safari?
Gebruik je de PWA?
Zijn alle processes tegelijkertijd actief?

Welke processen geven welke notifications? Krijg je er een van je browser en een van je PWA? Of krijg je er twee van je browser? Of twee van je PWA?

Have you tried turning it off and on again?

I NEED INFORMATION PASTA PRONTO
 
Op men werk had ik uw ticket al instant gesloten wegens compleet gebrek aan details!

Android/iPhone?
Chrome/Safari?
Gebruik je de PWA?
Zijn alle processes tegelijkertijd actief?

Welke processen geven welke notifications? Krijg je er een van je browser en een van je PWA? Of krijg je er twee van je browser? Of twee van je PWA?

Have you tried turning it off and on again?

I NEED INFORMATION PASTA PRONTO
Moet ge mijn bh-maat ook weten?
Ne grote A-cup.

Android
Chrome
Pwatte?

Tis veel Chinees ze vent.
 
Heb je "De App" geinstalleerd - gelijk de young kids het tegenwoordig noemen - aka staat BeyondGaming als apart icoontje (met het BG icoontje) in je app menu?

Je mobile browser (Chrome) krijgt een melding dat er een notification is, en "de app" (= onderliggend ook een chrome browser) krijgt die ook.

Twee apps => twee meldingen. Hotels => Trivago.

Have you tried turning it off and on again?

Hier kan je het desnoods es afzetten en dan na een poosje terug aanzetten, misschien dat je browser/app door een of ander kosmisch falen dubbel subscribed staat? https://www.beyondgaming.be/account/preferences (= puur gokwerk)
 
Laatst bewerkt:
Heeft BG een eigen app?
:unsure: er is een BG app?
dat was ook mijn gedacht, maar aan zijn beschrijving denk ik eerder dat hij een snelkoppeling naar de website bedoelt. Bij FF (android) kan je in je menu op `install` klikken en dan plaats hij een link naar de website op je home screen
 
Progressive Web Application is de officiële term/technologie. Een echte app (die je vanuit de app store moet installeren/updaten) is het inderdaad niet, maar het is wel iets meer dan een simpele snelkoppeling.

Je kan het zelfs van uit Chrome op je desktop installeren als Windows App dan zogezegd :unsure:
 
Terug
Bovenaan