Streamz Verschil Streamz/Play More?

Vile

Active member
Goeiemiddag

Wij hebben een Wigo Home abonnement bij Telenet + Play More. Ik zie dat er bij Streamz toch veel B-Films staan. Toch betalen wij voor Play More 5 euro extra p/m in vgl met Streamz. Ik vind sedert dat die Streamz er is het aanbod van Play More er enorm op is achteruit gegaan. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Streamz en Play More?
 
Geen idee. Maar op Streamz staan amper 5 goede zaken op. Totaal niet de moeite met andere woorden.
 
Streamz is gewoon een andere benaming voor Play, terwijl Streams + het vroegere Play More is.

Ik heb het al maanden niet meer gehad, dus ik heb geen idee hoe het zit met de kwaliteit van het aanbod tegenwoordig. Ik had Play enkel voor de HBO reeksen, maar ik heb het gevoel dat die hun aanbod het voorbije half jaar wat minder is.

Ik wacht vol smart op seizoen 3 van Barry om een nieuw abo te nemen in elk geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vile
Goeiemiddag

Wij hebben een Wigo Home abonnement bij Telenet + Play More. Ik zie dat er bij Streamz toch veel B-Films staan. Toch betalen wij voor Play More 5 euro extra p/m in vgl met Streamz. Ik vind sedert dat die Streamz er is het aanbod van Play More er enorm op is achteruit gegaan. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Streamz en Play More?
Telenet Play = Streamz
Telenet Play More = Streamz+

Als Telenet klant is het gewoon een naamsverandering.

Streamz+ geeft je toegang tot recentere films in hun aanbod.

Edit: Zie mijn volgende post voor extra verduidelijking.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vile
'T Is omdat er op mijn maandelijkse factuur nog altijd Play More staat. Als Streamz + klant betaal je 5 euro minder dan Play More, dan heb je die aparte kanalen niet meer neem ik aan of ben ik verkeerd?
 
'T Is omdat er op mijn maandelijkse factuur nog altijd Play More staat. Als Streamz + klant betaal je 5 euro minder dan Play More, dan heb je die aparte kanalen niet meer neem ik aan of ben ik verkeerd?
Heb wat verder gezocht. Mijn vorige post was blijkbaar niet geheel volledig.

Streamz (vroegere Telenet Play)
* Volledige aanbod van Streamz, maar themazenders zoals Discovery World, Discovery ID, History, Stingray Music, etc. zijn weggevallen

Streamz+
* Volledige aanbod van Streamz met 300 extra recente films

Telenet Play More (naam is gebleven)
* Volledige aanbod van Streamz+, maar MET themazenders zoals Discovery World, Discovery ID, History, Stingray Music, etc.

Concreet heb jij dus Streamz+ met themazenders, maar nog onder de noemer Play More.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vile
Ik kijk nooit naar Discovery etc. Dus in feite betaal ik 5 euro te veel per maand? Heb zelfs die zenders niet in m'n profiel staan op de tv box cloud.

sedert Streamz is gelanceerd is het toch serieus achteruitgegaan bij Telenet.
 
Ik kijk nooit naar Discovery etc. Dus in feite betaal ik 5 euro te veel per maand? Heb zelfs die zenders niet in m'n profiel staan op de tv box cloud.

sedert Streamz is gelanceerd is het toch serieus achteruitgegaan bij Telenet.
Als je die themazenders niet bekijkt en je kan er mee leven dat je niet alle recente films kan bekijken, dan zou ik uw Play More naar een gewone Streamz laten veranderen.

Zelf heb ik ook WIGO Home met Streamz (en betaal € 11,95 voor mijn Streamz).
 
  • Leuk
Waarderingen: Vile
Was het niet zo dat Streamz àlles van HBO ging bevatten?
Als ik bijvoorbeeld zoek op deze documentaire over Tina Turner, kan ik niks terugvinden bij Telenet...
 
Iemand die Play more heeft hier?

Is het de moeite om up te graden van Streamz +?

Kan ik hierdoor meer films bekijken in dit abonnement?
 
Terug
Bovenaan