V Rising

Survival PC V Rising

?therapy?

Well-known member
vvv.png


release: 17 mei 2022
genre: survival
dev: Stunlock studios

Survival van de makers van Battlerite.

Awaken as a weakened vampire after centuries of slumber. Hunt for blood to regain your strength while hiding from the scorching sun to survive. Rebuild your castle and convert humans into your loyal servants in a quest to raise your vampire empire. Make allies or enemies online or play solo offline, fend off holy soldiers, and wage war in a world of conflict.

Explore a vast world teeming with mythical horrors and danger. Travel through lush forests, open countryside, and dark caverns to discover valuable resources, meeting friends and foes alike along the way. Traverse the world with vampire comrades or hunt solo as you pillage villages, raid bandits, and delve into the domains of supernatural beasts.

Stick to the shadows during the daytime, or the burning sunlight will turn you to ashes. Roam the night and prey on your victims in the darkness. As a vampire, you must quench your thirst for blood while planning your strategies around the day and nighttime.

 
Nog mensen hier die naar deze titel uitkijken? Aanstaande dinsdag is het zo ver, kunnen we zelf aan de slag en proberen te overleven als vampier.

 
Dit ziet er echt wel tof uit. Ik dacht eerst, dit zal wel iets zijn van Valheim, wrong. Dan dacht ik, hebben ze de titel van Vampires: Masquerade Bloodlines II veranderd, wrong. En nu heb ik het gevoel dat het een soort van runescape voor vampieren is, maar het ziet er eigenlijk wel op basis van screenshots iets leuks uit. Ik denk dat ik het wel een kans zou durven geven. Al begrijp ik nog steeds niet goed wat het eigenlijk is, en de genres maken het alleen maar verwarrender doordat ik geen RPG zie staan.

Twee "vampierengames" op een week tijd wel. Tof. Alleszins gaat het op mijn verlanglijst.
 
Deze video vond ik anders wel goed om een beter beeld te krijgen van het spel.

Action rpg survival vampieren game met basebuilding ? :unsure:
 
het wordt beschreven als een survival game maar als ik de beelden zie doet het me wat denken aan een Diablo hack and slash game...dunno wat ik ervan moet denken.
 
Verslavend :)

Het leunt echt wel heel dicht aan bij Valheim. Maar ik prefereer toch deze setting boven dat spel, en ook de graphics vind ik leuker.
Acties zijn een beetje zoals zo een top down shooter, rondlopen met je keyboard en crosshair met je muis richten.

Ben het momenteel nog solo pve aan spelen om eerst alle (craft/build) opties een beetje te kennen alvorens me eens op pvp te smijten.
PvP gedeelte doen me heel erg aan Albion denken, veel dodgen en hiden + snelle acties.
 
Dat bouwen is weird en als je online pve aan het spelen bent zijn alle goeie plekken ingenomen precies. Dan dat bouwen ik kan soms geen muren zetten op bepaalde plaatsen omdat er zogezegd een pillar in de weg staat….
terwijl ervoor ik gwn zonder problemen heb gezet.
ik ga het straks nog is proberen opnieuw starten en zien
 
Vind het alleszins al zeer geslaagd voor early access.
Inderdaad wel raar om op een volle server te beginnen en alle goede plekken zijn precies al ingenomen.
Vanavond eens proberen om op een low pop server te starten. Kijken hoe dat loopt.
 
Als je toch nog niet aan pvp wil doen, of niet echt coop speelt op een pve server,
dan kan je solo play aanvinken als je een nieuw spel aanmaakt.

Dan heb je alle plaats dat je wil ;)

Dat is wat ik momenteel doe, tot ik een beetje mijn weg weet in het spel, en
voor ik afgemaakt word op de pvp server nog voor ik een veilige basis heb :biglaugh:
 
Ik heb ergens gelezen dat ze offline play gaan maken dus dat is nog beter
 
Ja inderdaad, offline play zou binnen enkele dagen beschikbaar moeten zijn volgens hun discord.
Toch goed om het te kunnen spelen als je zonder internet zit.
 
Maakt toch niet uit, tenzij je echt zonder internet zit om de 1 of andere reden?
Goh ik zit nu op een PvE server en ik merk toch niet echt een verschil op? Kben juist vandaag 1 speler tegen gekomen voor de rest is het precies of ik alleen speel, dan is offline spelen intressanter denk ik.
 
Heerlijke game, onmiddelijk hooked - en da's al zéér lang geleden.
Props aan de devs, dit zo in early access te zien!
Ondertussen al dedicated servertje gehuurd met ne maat, leggo ^^
 
Terug
Bovenaan