Unravel Two

blauwlampeke

New member
Hey Hallo iedereen,

Allereerst de beste wensen.
Ik heb al gezocht op de zoekfunctie, maar nergens een topic over unravel two , dus daarom..
We (mama en bijna 7 jarige zoon ;) ) zitten vast, we geraken niet in level 6, ashes to ashes. We weten dat we helemaal in de lighttoren op het platvorm boven verdieping 3 moeten zijn langs de brandblusser. Maar we kunnen de electriciteitskast niet op, ze staat open bij ons dus we kunnen ons er niet aan vastgrijpen. Hoe geraken we in level 6 of hoe kunnen we deze electriciteitskast dicht doen? Iemand die raad weet?
Ook al multipele walkthroughs gekeken op youtube, maar daar is telkens de kast toe.. bij ons niet :(.
We spelen op de switch (dat even ter zijde)

Dankjewel allemaal !
 
Is er geen vorige save die ge eens kunt proberen te laden.
Mogelijk is het probleem dan verholpen...

Spel zelf nooit gespeeld dus verder durf ik er weinig over te zeggen.
 
Ik neem aan dat je in 2 player co-op speelt. Kan je voor dat stuk eens proberen om naar 1 player te switchen en zien of het dan wel lukt?
 
Ik vrees een beetje voor een game-breaking bug. In playthroughs op YouTube zie je dat die open is wanneer men Chapter 5 binnengaat, maar blijkbaar ineens dicht is wanneer men terug uit Chapter 5 komt.
Enige alternatief is dan inderdaad een vorige save game proberen te gebruiken.
 
Dankjewel allemaal, ik denk dat we level 5 best nog eens opnieuw spelen dan, en hopen dat hij dan dicht is. Anderzijds is het switchen naar 1 player ook nog een optie. We gaan alles eens proberen in de week en hopen op geen bug in het spel. 🙏
 
Terug
Bovenaan