Netwerk Unifi Dream Machine Pro - 4mnd oud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
12/01/2023 13:00

zephir

Active member
Ranst
iTrader: 100% (14/14)
Algemene informatie/specificaties
https://eu.store.ui.com/collections/unifi-network-unifi-os-consoles/products/udm-pro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Ranst
Ik verkoop een Unifi Dream Machine Pro in nieuwstaat, bijna 4mnd oud.

Dit is een professionele router, met ingebouwde Unifi controller, 8 poort RJ45 gigabit switch , 1 1Gb Rj45 en 1 10Gb SFP+ Wan poorten en ook 1 10Gb SFP+ LAN poort.
Daarnaast kan je er ook een 3,5" HDD in stoppen om er met Unifi Protect camera's (vb camera deurbel) een Network Video Recorder aan toe te voegen, een VOIP centrale op te zetten, of zelfs toegangscontrole op te zetten.

Alle data blijft lokaal, in tegenstelling tot Eufy / Google Nest, etc en is voor mij daarom een veel veiliger alternatief dan die andere merken...

Toestel komt met alle originele accessoires, inclusief rack-ears en cagenuts/bolts, in de originele doos en in absolute nieuwstaat. Er zitten ook rubberen voetjes in, moest je het toestel niet in een rack, maar tabletop willen monteren.

Prima toestel voor een geavanceerd thuisnetwerk of een professionele installatie dat in het Unifi ecosysteem heel modulair is (je kan makkelijk switchen, access points, en heel gamma van extra accessoires toevoegen).

Meeneemprijs: 360 euro
Bieden mogelijk

Wordt ook elders aangeboden.
Ondersteuning bij opzetten basis configuratie is mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf ook al even opzoek naar eentje, maar je prijs ligt helaas te hoog. Ik ga niks vermelden maar door al het zoeken zou ik daarvoor een nieuwe hebben. Ik blijf volgen voor moest je de prijs wat verlagen 👍
 
Ben zelf ook al even opzoek naar eentje, maar je prijs ligt helaas te hoog. Ik ga niks vermelden maar door al het zoeken zou ik daarvoor een nieuwe hebben. Ik blijf volgen voor moest je de prijs wat verlagen 👍
Dan ga ik mijn mening ook geven, want ik dacht hetzelfde. Heb deze nieuw voor 379€ gekocht.
Mss foutief vergeleken met de SE editie?
 
379 en BTW in nieuw is een heel straffe prijs, daarmee heb je een goede deal gedaan als dat klopt, Ik heb die nog nooit zo laag gezien en ik heb er zelf al heel wat gekocht. Hopelijk kocht je bij een organisatie die je ook garantie kan geven dan.

Voor een SE betaal je nieuwe regio 600 euro BTW in.

400 euro is de meeneemprijs, staat je vrij een ander bod te overwegen.
 
379 en BTW in nieuw is een heel straffe prijs, daarmee heb je een goede deal gedaan als dat klopt, Ik heb die nog nooit zo laag gezien en ik heb er zelf al heel wat gekocht. Hopelijk kocht je bij een organisatie die je ook garantie kan geven dan.

Voor een SE betaal je nieuwe regio 600 euro BTW in.

400 euro is de meeneemprijs, staat je vrij een ander bod te overwegen.
369 was het zelfs. Bij Bol.com dus garantie geen probleem.

Bestelling bol.com
 
Wou maar even bewijsje tonen dat ik niet aan het zeveren was :biglaugh:

Het is ook helemaal niet mijn bedoeling hier om slecht te praten. Ik heb deze router 1x opgezocht en gekocht voor 369€ dus mijn eerste gedachte was 400€ gebruikt?? Maar heb geen ervaring met de gemiddelde prijs.

Nu zal ik stoppen met off topic hier :)
 
Staat momenteel inderdaad ook weer nieuw aan 425eur op Bol.com.

Ik heb zelf heel wat Unify producten en garantie is nooit een issue. Mijn AP Pro als RMA aangeboden bij ui.com en ik kreeg een nieuwe opgestuurd terwijl mijn eigen toestel nog in verzending naar hun was. Service is op en top bij ui.com zelf ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan