UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deleted member 14

Guest
1200px-Europa_League.svg.png


Voor sommige ploegen het afdankertje van de Champions League, voor andere ploegen dan héél speciaal.

Kalender

Vorige thread:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer genoeg geen tweede keer tegen Tottenham kunnen winnen. :cry:😁
Een afstraffing is vermeden dus ik kan ermee leven.
Benieuwd wie we nu gaan loten.
 
Wie willen jullie loten antwerp ? Club ? ik heb geen idee zitten wel als reekshoofd maar toch nog veradelijke ploegen in.
 
Voor beide ploegen (als ze op niveau zijn) haalbare kaarten denk ik..
Zou ook mooi zijn om onze coëfficiënt in stand te houden, zowel Schotland als Oekraïne zijn rechtstreekse tegenstanders op de ranglijst dacht ik.
 
2 haalbare kaarten inderdaad. En voor ons op zoch nog een leuke verplaatsing. Zal jammer genoeg wel nog zonder supporters zijn.
 
Bij het binnenkomen van de testresultaten bleek het Coronavirus stevig huisgehouden te hebben in het Brugse trainerskabinet. Coach Philippe Clement en zijn assistenten bleken allen positief. Naast eerdere gevallen Stefano Denswil en Matej Mitrovic kwam ook Hans Vanaken positief uit de testing op COVID-19. Charles De Ketelaere bleek negatief en zal mee afreizen naar Kiev.

:(

Vraag me af wie er op de bank gaat zitten
 
Bij het binnenkomen van de testresultaten bleek het Coronavirus stevig huisgehouden te hebben in het Brugse trainerskabinet. Coach Philippe Clement en zijn assistenten bleken allen positief. Naast eerdere gevallen Stefano Denswil en Matej Mitrovic kwam ook Hans Vanaken positief uit de testing op COVID-19. Charles De Ketelaere bleek negatief en zal mee afreizen naar Kiev.

:(

Vraag me af wie er op de bank gaat zitten
dus gans de staff out, Denswil, Vanaken en Mitrovic positief, en Lang en CDK ziek... ik teken voor een gelijkspel of zelfs kleine nederlaag. Aanvallend schiet er niet veel meer over met Vanaken, Lang en CDK out.

No offense, maar Okereke en Badji bij diepvriestemperaturen in Kiev?
 
Denswil en Mitrovic is nu niet zo erg want voor Denswil hebben we Sobol en Ricca, Mitrovic speelt sowieso niet.
Vanaken ja... groeide terug naar een goed niveau vond ik. Lang zou wel een drama zijn.
 
Als het -20 is, zou Club dan weigeren te spelen vraag ik me af. Okereke op rechts, Rits op de plek van Vanaken en Balanta op de plek van Rits?

Stom dat Chong niet mag spelen.
 
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat die mannen überhaupt mogen afreizen? Als ge een hoogrisicocontact gehad hebt, moet ge toch gewoon tien dagen in isolatie/quarantaine? Of gelden er andere regels voor voetballers?
En CDK en Lang ziek, maar negatief getest. Evengoed testen die morgen of overmorgen positief. :/
 
Als CDK & Lang dan nog eens out zijn door ziekte dan is Club wel gezien in deze wedstrijden, voor hetzelfde geld testen ze zaterdag positief. De kans is ook heel groot dat al die positieve gevallen er volgende week dus ook nog niet gaan bij zijn.

Europese wedstrijden moeten missen als trainer, dat moet wel heel hard balen zijn. Ik wil niet weten hoe die voor zijn TV gaat zitten.
 
Als CDK & Lang dan nog eens out zijn door ziekte dan is Club wel gezien in deze wedstrijden, voor hetzelfde geld testen ze zaterdag positief. De kans is ook heel groot dat al die positieve gevallen er volgende week dus ook nog niet gaan bij zijn.

Europese wedstrijden moeten missen als trainer, dat moet wel heel hard balen zijn. Ik wil niet weten hoe die voor zijn TV gaat zitten.
Zakske chips en een pintje in de linker hand, telefoon in de andere hand?
unsure.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan