UEFA Champions League 2025-2026

Toch wel smerige revanchetackle daar ze van Luis Diaz :angry:
Hakimi net ervoor inderdaad mss iets te stevig, maar zo in de schaar pakken langs achter is gewoon degoutant

Courtois keept weer enorm sterk.
Die fout van Huijsen was toch heel donkergeel vond ik.
Rood was dat wel nooit.

Hoe die scheidsrechter de mogelijke handbal heeft aangepakt is wel weer amateurisme ten top. Het is geen hens maar die mag daar toch nooit een drop bal voor Real van maken? Als het geen hens is, en als je de fout mag terugdraaien wat ik betwijfel, is dat toch altijd corner?

Maar de schaar gaat wel niet dicht. Dus is dit dan een clear error? Hoe dom die tackle ook was. En hoe jammerlijk de gevolgen ook zijn. Geeft hij ook rood als Hakimi zich niet blesseert?

Goed ja, sowieso oliedom. En zonde. Had hier gerust 0-4 kunnen staan.
Voor mij wel, gewoon door het feit dat hij al springend heel die actie doet. Al glijdend tot daar aan toe, heb je nog iet of wat van controle, maar het feit dat Hakimi zich blesseert is gewoon door het feit dat hij vol op die enkel gaat landen in het neergaan.
Over de clear error kunnen we (zoals bij al die fases :p ) blijven discussiëren, maar als het rechtstreeks rood was geweest zat hier ook niemand te klagen denk ik 🤷‍♂️

Voor mij wel, gewoon door het feit dat hij al springend heel die actie doet. Al glijdend tot daar aan toe, heb je nog iet of wat van controle, maar het feit dat Hakimi zich blesseert is gewoon door het feit dat hij vol op die enkel gaat landen in het neergaan.
Over de clear error kunnen we (zoals bij al die fases :p ) blijven discussiëren, maar als het rechtstreeks rood was geweest zat hier ook niemand te klagen denk ik 🤷‍♂️
Idd. Dat slow motion shot vanachter de fase zegt genoeg. Benieuwd naar de 2de helft.

Bayern 0-2 voor op PSG en hier werd een paar weken terug nog geopperd dat ze slechts een outsider zijn.

Horen gewoon bij de topfavorieten dit jaar hoor.
Dont believe the hype, dont believe the drama. ;)
Wintermercato en terugkeer van Davies en Musiala kunnen dat wel nog veranderen voor mij.

Hoe is dit nog altijd 0-0, Courtois keept hier weer een zotte match.
Je geeft Courtois allemaal ballen binnen zijn bereik, niet verwonderlijk dan hè. De grootste kans van de match is nog steeds die van Bellingham daarstraks. Dus idd, het had eigenlijk 0-1 moeten staan :oi22:

Xabi gaat hier wel moeten ingrijpen want de controle is helemaal weg. Domme fouten ook geregeld nu.

Zo zonde, die rode kaart, een leuke pot voetbal getransformeerd in een saai schouwspel. (Los van de score) Maar het voetbal trekt op niet veel meer.

Terug
Bovenaan