UEFA Champions League 2025-2026

4 goals
3 ballen tegen het kader
Spilleers ééntje van de lijn gehaald
Jackers oog in oog met Kane

Club komt hier goed weg en Bayern leek zelfs nie op 75% te spelen na de 2-0

Forbs dramatisch, Mechele toch ook vaak uit positie
Tzolis zen reputatie qua swalbes weer hoog gehouden, mja hier moest men geen punten incalculeren

Benieuwd naar Union tegen dit Bayern

4 goals
3 ballen tegen het kader
Spilleers ééntje van de lijn gehaald
Jackers oog in oog met Kane

Club komt hier goed weg en Bayern leek zelfs nie op 75% te spelen na de 2-0

Forbs dramatisch, Mechele toch ook vaak uit positie
Tzolis zen reputatie qua swalbes weer hoog gehouden, mja hier moest men geen punten incalculeren

Benieuwd naar Union tegen dit Bayern
we mogen inderdaad blij zijn dat Bayern niet wakker lag van het doelsaldo!

ter onzer verdediging: geen Mignolet, geen Seys, geen Onyedika... dan moet je op niet te veel stunt gaan rekenen op verplaatsing in Bayern hé, vond het al bij al nog gedurfd van Hayen om ons niet in te graven, maar Sabbe/Meyer/Jackers/Audoor zijn gewoon alle 4 te licht voor de CL, laat staan op bezoek bij een topclub uit de CL.

had 5-1 verwacht, zat er niet ver naast, jammer dat we niet konden scoren.

Ajax daarentegen :eek:
Tja, zolang we met Heitinga aan blijven modderen, gaat het niet beter worden. We hebben ook wel niet de makkelijkste tegenstanders gehad de eerste matchen, maar vroeger hadden we nog kans tegen dit soort ploegen. Nu had ik liever 5-1 verloren met 11 man, want nu is er weer een excuus om Heitinga niet eruit te gooien.

Bayern : VIER
Club : NOEL
Danke, BITTE!

Die traditie is echt heerlijk.
Paar maten te klein voor de machine van Bayern. Mechele verkoudheid van telkens hij in de wind gezet werd.
Jackers stond in schietkraam. Met 4-0 mogen ze nog content zijn, kon echt blamage zijn

Terwijl dit vorig seizoen in feite exact omgekeerd was. Toen moesten veel grote ploegen (Real, Bayern, Psg, Man City, ..) nog tot de laatste speeldag strijden om in de top 24 te eindigen. Dus ik zie nog geen "consistente" wijziging daaromtrent (Tenzij vorig seizoen puur toeval was uiteraard).
Vorig jaar was de eerste keer van het nieuwe format, ik denk dat er toen teveel topploegen in een zetel zaten en dachten dat het wel in orde ging komen. Dit jaar geen snipperdagen en vol aan de bak voor de grote ploegen om zo snel mogelijk de kwalificatie te verzekeren.

Ik had ook niets ander verwacht tegen Bayern en volgende keer tegen Barcelona. Dat is minstens een paar maten groter dan onze Belgische ploegen.

Tja, zolang we met Heitinga aan blijven modderen, gaat het niet beter worden. We hebben ook wel niet de makkelijkste tegenstanders gehad de eerste matchen, maar vroeger hadden we nog kans tegen dit soort ploegen. Nu had ik liever 5-1 verloren met 11 man, want nu is er weer een excuus om Heitinga niet eruit te gooien.
Ik denk dat jullie wel verloren hadden maar het zou geen 5-1 geweest zijn zonder die rode kaart, Chelsea speelde ook met een onuitgegeven elftal van youngsters. 22 jaar gemiddeld, 2de jongste elftal in de CL-historie en eerste team ooit waarvan 3 spelers jonger dan 20 scoren. Estevao was wel weer lekker, hoop echt dat die niet naast zijn schoenen gaat lopen. Ook wel een afgang voor Garnacho, kwam zelf niet van de bank, voor mij de slechtste transfer die we gedaan hebben. Totaal onnodige speler. Trouwens ook heel mooi gebaar van Enzo die zen 2de kon maken maar de bal gaf aan Estevao, chapeau. Niet zo vanzelfsprekend gezien Argentijn en Braziliaan :D

Om iets te rapen tegen de absolute topploegen moet je hopen op vier zaken: 1) de tegenstander zit niet in goede vorm, 2) je zit zelf in hoge vorm, 3) de tegenstander onderschat je, 4) een beetje meeval.

Dat was vorig seizoen vaak het geval bij Club, dit jaar lijkt dat dik tegen te gaan vallen.

Om iets te rapen tegen de absolute topploegen moet je hopen op vier zaken: 1) de tegenstander zit niet in goede vorm, 2) je zit zelf in hoge vorm, 3) de tegenstander onderschat je, 4) een beetje meeval.

Dat was vorig seizoen vaak het geval bij Club, dit jaar lijkt dat dik tegen te gaan vallen.
We kunnen alleen maar hopen dat sommigen die aan het zweven waren nu terug op aarde geland zijn, en dat ze hopelijk snel wat meer focus op JPL gaan hebben.

En dat het bestuur door heeft dat ze wel wat mogen uitgeven van die grote zak geld waar ze op zitten, ... al verrast Tresoldi me wel echt positief: ziet er zo'n frèle manneke uit, maar deed het meer dan degelijk gisteren!

Ik denk dat jullie wel verloren hadden maar het zou geen 5-1 geweest zijn zonder die rode kaart, Chelsea speelde ook met een onuitgegeven elftal van youngsters. 22 jaar gemiddeld, 2de jongste elftal in de CL-historie en eerste team ooit waarvan 3 spelers jonger dan 20 scoren. Estevao was wel weer lekker, hoop echt dat die niet naast zijn schoenen gaat lopen. Ook wel een afgang voor Garnacho, kwam zelf niet van de bank, voor mij de slechtste transfer die we gedaan hebben. Totaal onnodige speler. Trouwens ook heel mooi gebaar van Enzo die zen 2de kon maken maar de bal gaf aan Estevao, chapeau. Niet zo vanzelfsprekend gezien Argentijn en Braziliaan :D
Ik zei al dat 3-0 of minder al goed zou zijn. Is erg om te zeggen als Ajacied, maar zo is het op dit moment.

Alsook is dit Club in mijn ogen zeker zo sterk niet als ze toen waren.

Ah zo. Als ik rond dat soort jongens instagramposts zie hoop ik altijd Meunier-il-est-Belge-bordel-achtig nieuws te mogen ontwaren

Thuis tegen Marseille en in Kazachstan moet er gewoon gewonnen worden. En op Sporting liefst een puntje.
Thuis tegen Marseille lijkt me op dit moment wel totaal geen evidentie. Op Sporting zou een puntje moeten lukken, met Onyedika en Seys toch in de ploeg.

Mignolet is op dit moment toch een groot gemis, ook balen voor hem dat hij de matchen tegen Bayern, Barcelona & Arsenal mist. Jackers lijkt me 1 op 1 en op de lijn wel heel goed, die save op de doorgebroken Kane bijvoorbeeld om maar 1 fase op te noemen. Het zijn de schoten van iets verder die hem dikwijls de das omdoen, waarvan je denkt dat Mignolet die toch wel gehad zou hebben.

Terug
Bovenaan