UEFA Champions League 2025-2026

t bayern van Belgie (of toch volgens hun) ziet toch wel sterretjes tegen de echte recordmeister.. wat n ploeg is dat geworden onder kompany, ge zou begot beginnen denken dat m indertijd echt wel n visie had als coach bij anderlecht..

t bayern van Belgie (of toch volgens hun) ziet toch wel sterretjes tegen de echte recordmeister.. wat n ploeg is dat geworden onder kompany, ge zou begot beginnen denken dat m indertijd echt wel n visie had als coach bij anderlecht..
Wie is hun? Ik denk dat geen enkele Club supporter zoiets zegt over onze ploeg...

Ale, 4-0. Gezien het niveauverschil kan ik er mee leven. Tussen de andere scores deze speeldag valt het zelfs totaal niet op. Nu eventjes wachten op de nieuwe rangschikking tot alles is afgefloten.

De kloof in het voetbal is echt merkbaar groter en groter geworden, dat lijkt deze CL-editie te bevestigen. Zelfs clubs als Leverkusen, Frankfurt, Benfica, Atletico Madrid, en Ajax beginnen echt zware klappen te krijgen.

De kloof in het voetbal is echt merkbaar groter en groter geworden, dat lijkt deze CL-editie te bevestigen. Zelfs clubs als Leverkusen, Frankfurt, Benfica, Atletico Madrid, en Ajax beginnen echt zware klappen te krijgen.
Terwijl dit vorig seizoen in feite exact omgekeerd was. Toen moesten veel grote ploegen (Real, Bayern, Psg, Man City, ..) nog tot de laatste speeldag strijden om in de top 24 te eindigen. Dus ik zie nog geen "consistente" wijziging daaromtrent (Tenzij vorig seizoen puur toeval was uiteraard).

Kansloze nederlaag, volgende keer minder paddo's nemen in aanloop naar de match. Ben wel vrij zeker dat 9 punten voldoende zullen zijn om door te stoten. Mogelijks zelfs minder. Dus het kan hopelijk nog tot de laatste speeldag voor beide Belgische clubs.

Terug
Bovenaan